Виконано замовлення на виробництво промтоварного фургона на базі шасі HOWO

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка працює понад півтора десятка років під брендом «POLYCAR», і займається виробництвом найширшого асортименту всілякої техніки, яка використовується для вирішення різних завдань, а також рішень для різних сфер бізнесу, успішно завершила роботу над ще одним проектом. В рамках замовлення, яке було розміщено на виробництво клієнтом, було вироблено автомобіль з надбудовою у вигляді промтоварного фургона, змонтованого на вантажне шасі HOWO китайського виробництва.

Коли виникає необхідність здійснення перевезень вантажів, яким недостатньо захисту у вигляді тенту, для вирішення таких завдань найчастіше використовується кузов типу фургон. Як правило, це оптимальний варіант для того, щоб перевезти вантаж, який не вимагає підтримки особливого температурного режиму з точки А в точку Б. Зрозуміло, що подібні автомобілі застосовуються на коротких маршрутах, таких, як, наприклад, доставка від складу в межах області безпосередньо в місто. При цьому одним із важливих, якщо не найважливіших параметрів, стає поєднання ціни і того, що отримує клієнт. Проєкт, над яким нещодавно було завершено роботу, став саме таким прикладом, коли вартість була оптимізована за рахунок вдалої комбінації надбудови та шасі.

Як «базу» клієнту було використано шасі китайського бренду HOWO, а саме модель T5G. Двовісне шасі з колісною формулою 4 * 2 оснащується потужним дизельним двигуном екологічного стандарту Євро-5, розраховане на вантажопідйомність у 13 000 кг, а завдяки габаритам автомобіль дає змогу без проблем працювати в умовах міського трафіку. Що ж стосується надбудови, то фургон об’ємом 33,7 м3 має в основі сталевий трубний каркас, який захищений антикорозійним покриттям, а сам кузов зовні обшитий алюмінієвими композитними панелями. Платформа, яка має зварену монолітну конструкцію, оброблену двокомпонентними акриловими ґрунтами, кріпиться до шасі болтовими з’єднаннями з демпферними елементами. Зсередини фургон обшитий фанерою на висоту 1250 мм, для захисту від пошкоджень, а як матеріал для підлоги використана бакелітова вологостійка фанера.

Крім стандартних опцій, як-от внутрішня відбортовка з рифленого алюмінієвого листа, внутрішнє обрамлення алюмінієвим куточком, габаритні та маркерні LED-ліхтарі, фіксатори дверей у відкритому положенні, петлі фіксації вантажу та смуга фіксації вантажу на бокових стінах, фургон оснащено гідробортом Dhollandia DHLMA.20 вантажопідйомністю 1500 кг, що дасть змогу значно заощадити час на розвантаженні й навантаженні.

Наверх