Виконано замовлення на виробництво автомобіля з новим типом бортової платформи

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка працює понад півтора десятка років у сфері виробництва, проєктування та розробки різноманітних комерційних і спеціальних автомобілів під брендом «POLYCAR», а також є одним із найбільших і найдосвідченіших операторів у цій сфері в Україні, нещодавно розширила асортимент рішень. Клієнтам, яким потрібен автомобіль з надбудовою у вигляді бортової платформи, доступний її новий тип.

Компанії, що займаються перевезенням різноманітних вантажів, все частіше висувають нові вимоги до таких, здавалося б, простих надбудов, якими є бортові платформи. При цьому, йдеться не про кардинальні зміни в самій конструкції платформи, а про необхідність врахувати особливості, які в процесі експлуатації та вирішення завдань стають вирішальними. Саме таким проєктом, який був успішно реалізований на замовлення багаторічного партнера, компанії «Соллі Плюс», став автомобіль на базі Hyundai EX10, на шасі якого було встановлено бортову платформу з гідробортом.

Автомобілі з таким кузовом є одними з найпоширеніших, коли йдеться про перевезення вантажів, які не потребують особливих умов під час транспортування. При цьому, дедалі частіше для клієнтів вирішальним стає час, який необхідний для завантаження і вивантаження, тому гідроборт у списку обладнання вже далеко не рідкість. Ба більше, можна говорити про те, що спостерігається тенденція зростання попиту на таку опцію. У цьому проєкті клієнту було запропоновано модель DHLMA.15 вантажопідйомністю 1 000 кг з пультом для управління ногою.

Якщо ж говорити про цей конкретний проєкт, то, як було сказано вище, на «основу» у вигляді шасі Hyundai EX10 змонтовано бортову платформу «Євро» з внутрішніми розмірами 5500*2260*800, довжина, ширина і висота, відповідно. Відмінною особливістю саме цієї надбудови стало побажання клієнта до висоти бортів, а саме 800 мм, тоді як найчастіше в специфікації фігурує цифра 400 мм. Технічний бік проєкту характерний для подібних замовлень, коли платформа являє собою зварену монолітну конструкцію, оброблену двокомпонентними ґрунтами та фарбами і кріпиться до шасі болтовим з’єднанням із демпферними елементами. Бортові стінки виготовлені з оригінальних анодованих алюмінієвих профілів, які з’єднані стиковим з’єднанням за допомогою пазів. Передня стінка заввишки 1250 мм забезпечує належний рівень захисту, тоді як за зносостійкість і практичність відповідає вологостійка бакелітова фанера завтовшки 21 мм як матеріал підлоги.

Наверх