Аварійно-ремонтні майстерні газової служби виробництва Polycar.
Дата публікації
4 Березня 2021Polycar знову є чим порадувати працівників аварійних служб. Цього разу це аварійно-ремонтні майстерні АРМ (виготовлені в двох примірниках), оснащені за останнім словом в цій галузі.
Фургон у цих АРМ являє собою міні-майстерню, в якій можна виконувати найширший спектр робіт слюсарно-збирального характеру. У технологічному відсіку, де будуть працювати співробітники аварійної служби, вже є верстак, оснащений потужними слюсарними лещатами. Столешніца біля верстата має значну площу, що дозволяє розмістити не ній різні великогабаритні вироби, масу деталей, необхідних для збірки (або розбирання) вузлів, потрібний для цього інструментарій та матеріали.
Інструмент, який не потрібен для конкретної операції, а також запас необхідних на всі випадки життя матеріалів можна укласти на передбачений тут же стелаж, що складається з декількох полиць. На полицях закріплені відкидні вушка, за допомогою яких можна фіксувати матеріал та робочу оснастку при транспортуванні.
Є також містка шафа з двостулковими дверима, що закривається на замок. У шафі передбачено вісім висувних полиць. Також передбачені відкидні посадочні місця.
Крім цього, в технологічному відсіку фургона є два вікна, які можуть використовуватися в якості аварійних виходів. Основний вхід розташований в задній частині фургона і оснащений двостулковими дверима зі стулками різного розміру. На двері фіксатори для відкритого положення та замок для закритого.
Внутрішнє оздоблення фургона:
- стіни і стеля – алюмокомпозітний лист;
- підлога – рифлений металевий лист.
Між внутрішньою та зовнішньою стінкою фургона покладено термоізолятор для підтримки температурного режиму всередині та комфортного виконання робочих операцій.
У передній частині фургона передбачено відділення для зварювального генератора з можливістю швидкого доступу зовні з обох сторін фургона, а також з повноцінним входом з технологічного відсіку. Є також ніші для перевезення газобалонної техніки.
Базується фургон на звареному підрамнику, виготовленому з гнутого профілю. Конструкція міцна, має потрібну жорсткість, що гарантує її тривале використання.
Для зовнішньої обробки фургона та кабіни автомобіля використаний традиційний для аварійних служб жовтий колір згідно ДСТУ. Всередині – освітлювальна система з вимикачами на стіні біля основного входу, над входом зовнішній освітлювальний прожектор.
Міжосьові простори з боків автомобіля захищені велоотбойнікамі.
За базу для даних авто використано шасі вантажного автомобіля IVECO із стандартною тримісною кабіною.
Відео аварійно-ремонтних майстерень на базі Iveco.