Експериментуємо в пошуках кращого: новий вид машин аварійних служб.

Як з будь-якими технічними засобами можуть траплятися поломки, так і з комунікаційними спорудами здатні відбуватися аварії. А для того, щоб працівники відповідних підрозділів максимально ефективно ліквідували ці аварії і їх наслідки їм необхідна машина аварійної служби, створена відповідно до сучасних вимог до цього різновиду спецтехніки та оснащена всім необхідним обладнанням.

Ми виконали велику кількість різних варіантів автомобілів для аварійних служб і завжди намагалися впровадити щось нове, не боячись експериментувати, якщо це може поліпшити ефективність роботи або зручність використання автомобіля. Результат чергового такого експерименту представлений вашій увазі в даному випадку. Це аварійно-ремонтна машина, розроблена виробничою компанією Polycar на базі автомобіля ISUZU NPR-75 L-K. Автомобіль оснащений 4-тактний, 4-хціліндровим дизельним двигуном потужністю 155 к.с. З механічною коробкою передач, загальна вантажопідйомність авто 4 655 кг, колісна формула 4х2.

На шасі зазначеного автомобіля встановлений безкаркасний фургон сендвіч-панельного типу, величезним його плюсом є його корозійна стійкість, власники можуть назавжди забути про іржаві плями, що виникають при корозії металу, а також скрізних прогнивань, що виникають з часом. Фургон складається з двох відсіків. Передній відсік – транспортний, призначений для транспортування робочого персоналу до місця проведення аварійних робіт. У цьому відсіку передбачені:

  • місця для сидіння – 4 шт. Виконані у вигляді здвоєних м’яких сидінь зі спинками і підголівниками. Основа у сидінь – об’ємні ніші рундучного типу, призначені для особистих речей працівників, транспортування робочого інструмента та інших видів спорядження. Передбачено також відділення для обігрівача;
  • стіл. Може бути використаний для роботи з документацією або для прийняття їжі;
  • вікна. Розсувного типу, можуть бути використані, як вентиляційні засоби або, як аварійний вихід у разі потреби;
  • основний вихід. Отвір у стіні праворуч фургона (по ходу руху автомобіля), оснащений дверима і стаціонарними сходами;
  • люк. Автобусного типу, може використовуватися для вентиляції або, як аварійний вихід у разі потреби;
  • освітлювальна система. Світлодіодні лампи в стельової частини обшивки, підключені до електропостачальної мережі автомобіля;
  • сигнальний пристрій для зв’язку з кабіною водія (зумер), а також переговорний двосторонній пристрій.

Другий відсік даного авто аварійної служби – технологічний, являє собою мобільну майстерню, в якій можуть виконуватися різні технологічні операції слюсарного, складально-монтажного характеру та інші види діяльності. Відсік оснащений:

  • робочим верстатом з лещатами і стелажем (3 полки);
  • вхідної одностулкової дверима з висувною драбиною
  • зварним генератором, встановленим в спеціальній ніші з відкидним люком, який дає доступ до генератора поза фургона;
  • розсувним вікном з функцією вентиляційного отвору;
  • освітлювальною системою.

Крім цього в конструкції фургона передбачені дві ніші для розміщення в них пропанового і двох кисневих балонів. Фургон має все необхідне сигнально-проблискове оснащення, комплект огороджувального і сигнального устаткування, необхідного для огородження місця проведення робіт. Також замість старих знаків, що позначають об’їзд автомобіля, встановлені світлодіодні стрілки в задній частині фургона, які добре видно в темний час доби або в умовах недостатньої видимості. Для стоп-сигналів і задньої нижньої частини фургона передбачен сталевий захист.

Все життєзабезпечуючі системи і всі види обладнання, якими оснащений даний фургон, розроблені і підібрані в суворій відповідності до вказівок нормативних документів, що діють в Україні на даний момент, а також за побажаннями замовника.

Наверх