Аварійно-відновлювальна машина на базі Ford Transit Double Cab.

Нова розробка торгової марки Polycar, призначена для сфери комунальної діяльності, аварійно-відновлювальна машина , створена на базі шасі вантажного автомобіля марки Ford Transit Double Cab.

Конструкцію даної АВМ можна умовно розділити на транспортно-пасажирський та технологічний відсіки. Перший відсік – це дворядна кабіна підвищеної пасажиромісткості (загальна кількість місць 6, включаючи водія), що дає можливість цьому транспортному засобу до місця проведення робіт підвозити досить велику бригаду, що включає необхідну кількість персоналу.

Технологічний відсік є місткий фургон, призначений для транспортування робочого обладнання, запасу матеріалу та необхідного інструментарію.

Фургон має:

  • дві однотипних ніші з одностулковими дверима в передній частині відсіку з правого та лівого бортів, призначених для газових балонів;
  • двостулкові двері в задній частині вантажного відділення, призначену для входу в технологічний відсік та для навантаження-розвантаження робочого обладнання і витратних матеріалів. Двері оснащені фіксаторами для стулок та висувною драбиною;
  • два отвору з обох бортів з ролетними шторами. Вони призначаються для швидкого доступу до генератора та іншим видам оснастки. Закриваються ці отвори алюмінієвими ролетами з зовнішніми замками.

Оздоблення фургону включає в себе зварений каркас, виготовлений з гнутого сталевого профілю (товщина стінки не менше 2 мм) та сталевих трубчастих елементів прямокутного перерізу (з аналогічними показниками по товщині стінок труби).

Передбачена обробка двома обшивальними шарами (зовнішній шар з металокомпозиту з підвищеними показниками корозійної стійкості та міцності). Також наявна термоізоляційний прошарок з пінополістиролу товщиною не менше 40 мм. Ідентичний прошарок є і у обробки транспортно-пасажирського відділення (кабіна) АВМ автомобіля Ford Transit.

Усередині фургон оброблений листової нержавіючої сталлю, обшивка стін та стелі включає елементи перфорації, обшивка підлоги має гофровану, протиковзку структуру. На стінах та в підлозі передбачено наявність кріпильних пристосувань, необхідних для надійної фіксації оснастки шо перевозиться. Подібні кріплення є також в нішах для балонів.

Над бічними прорізами з ролетними шторами передбачені місткі відсіки для ролети, які можуть використовуватися в якості робочих верстатів. На горизонтальній поверхні відділення (стільниці) встановлені кріпильні пристрої, за допомогою яких можуть фіксуватися оброблювані вузли та деталі.

Освітлювальна система всередині фургона – світлодіодні світильники, що підключаються до електромережі автомобіля.

Використана для обробки фургона фурнітура (запірні та фіксуючі елементи дверей, петлі та інші деталі) має якісне антикорозійне покриття (оцинковка), яка істотно подовжує гарантований термін їх експлуатації.

Крім того, днище фургона також оснащено антикорозійного обробкою та покриттям «антигравій».

Крім технологічних елементів конструкційного типу нами виконана рекламно-інформаційна обробка автомобіля. Виготовлені написи, наклеєні логотипи та інші важливі компоненти обробки. Представлена тут розробка виготовлена нами для одного з водопостачальних підрозділів. Однак автомобілі з аналогічним оснащенням можуть ефективно експлуатуватися усіма різновидами комунальних та комерційних підприємств. Можливо виготовлення АВМ за індивідуальними замовленнями.

Наверх