Партія спеціальних аварійних автомобілів на базі Fiat Ducato.
Дата публікації
24 Грудня 2020Нові розробки торгової марки Polycar призначені для аварійних служб електропостачальних підприємств. За базу для даної групи автомобілів нами використаний Fiat Ducato (СКС-FDT-17АБ). Ці авто оснащені 4-тактним, 4-циліндровим дизельним двигуном об’ємом 2287 см³, механічною коробкою передач. Колісна формула 4х2.
Корпусна конструкція – суцільнометалевий фургон, кабіна авто комплектації стандарт, однорядна, тримісна.
Дані аварійні автомобілі призначені для перевезення робочих бригад ремонтників на об’єкти та для виконання ними ряду технологічних заходів в рамках аварійно-відновлювальних робіт. Для цього фургони автомобілів оснащені двома відсіками: технологічним і пасажирським. Вся група розроблених нами автомобілів може бути розділена на дві різні партії, головною відмінністю яких є оснащення технологічних відсіків.
Опис обох партій транспортних засобів почнемо з пасажирського відсіку, що має ідентичну будова та оснащення у всіх випадках. Пасажирські відсіки розраховані на перевезення двох чоловік, що в сумі з місткістю кабіни становить 5 працівників (з одним водієм). Сидіння в пасажирському відділенні – м’які з зручними спинками ергономічної форми. Перед сидіннями відкидний столик, призначений для перевезення та обробки робочої документації та інших необхідних для роботи видів обладнання.
Є ящик для екіпіровки, на стіні вішалка для особистих речей співробітників. По лівій стороні авто вікно, яке може бути використане в якості аварійного люка. Вхід в відсік з правого борту обладнаний висувною дверима (з вікном) і сходинками. Є фіксатори для дверей у відкритому стані, освітлювальна система і двоконтурна опалювальна система. Пол в пасажирському відділенні обшитий спеціальним автомобільним антиковзаючим покриттям.
Технологічний відсік у першій партії авто має наступне оснащення:
- металева шафа-пенал для перевезення газового балона (пропан). Шафа має будову та оздоблення, що відповідають вимогам нормативної документації про транспортування газобалонного робочого обладнання;
- довга містка полиця по всій довжині відсіку, що застосовується для розміщення на ній муфт. Полиця укомплектована бортом по всій довжині (висота борта 100 мм).
У другій партії автомобілів оснащення технологічного відділення включає в себе:
- робочий верстак-тумбу, верстак призначений для виконання різних слюсарно-складальних операцій, а тумба для перевезення робочих матеріалів;
- два стелажа, один з яких розташований в передній частині відсіку, розділений на декілька відділень, а також стелаж менших розмірів, розташований з правого борту ближче до входу в відсік. Стелажі можуть бути використані також для перевезення робочих матеріалів, інструментів та інших видів обладнання.
Спільною для технологічних відділень обох партій аварійних автомобілів є наявність внутрішньої обшивки з листового металевого листа з перфорацією. Підлога – ламінована вологостійка фанера.
Передбачена освітлювальна система, що включає два LED-світильника в стельової частини обшивки. Вхід в технологічний відсік – двостулкові відкидні двері в задній частині кузова, оснащені пристроями для їх фіксації у відкритому положенні та датчиками несанкціонованого відкривання під час руху авто. Індикатор датчика виведений в водійську кабіну для сповіщення водія.
Зовнішня кольорова обробка цельнометаллического фургона виготовлена таким чином, щоб нести необхідну сигнально-інформаційне навантаження, а також деякі елементи рекламного характеру.
Відеоогляд партії аварійних автомобілів на базі Fiat Ducato.