Партія спеціальних аварійних автомобілів на базі Fiat Ducato.

Нові розробки торгової марки Polycar призначені для аварійних служб електропостачальних підприємств. За базу для даної групи автомобілів нами використаний Fiat Ducato (СКС-FDT-17АБ). Ці авто оснащені 4-тактним, 4-циліндровим дизельним двигуном об’ємом 2287 см³, механічною коробкою передач. Колісна формула 4х2.

Корпусна конструкція – суцільнометалевий фургон, кабіна авто комплектації стандарт, однорядна, тримісна.

Дані аварійні автомобілі призначені для перевезення робочих бригад ремонтників на об’єкти та для виконання ними ряду технологічних заходів в рамках аварійно-відновлювальних робіт. Для цього фургони автомобілів оснащені двома відсіками: технологічним і пасажирським. Вся група розроблених нами автомобілів може бути розділена на дві різні партії, головною відмінністю яких є оснащення технологічних відсіків.

Опис обох партій транспортних засобів почнемо з пасажирського відсіку, що має ідентичну будова та оснащення у всіх випадках. Пасажирські відсіки розраховані на перевезення двох чоловік, що в сумі з місткістю кабіни становить 5 працівників (з одним водієм). Сидіння в пасажирському відділенні – м’які з зручними спинками ергономічної форми. Перед сидіннями відкидний столик, призначений для перевезення та обробки робочої документації та інших необхідних для роботи видів обладнання.

Є ящик для екіпіровки, на стіні вішалка для особистих речей співробітників. По лівій стороні авто вікно, яке може бути використане в якості аварійного люка. Вхід в відсік з правого борту обладнаний висувною дверима (з вікном) і сходинками. Є фіксатори для дверей у відкритому стані, освітлювальна система і двоконтурна опалювальна система. Пол в пасажирському відділенні обшитий спеціальним автомобільним антиковзаючим покриттям.

Технологічний відсік у першій партії авто має наступне оснащення:

  • металева шафа-пенал для перевезення газового балона (пропан). Шафа має будову та оздоблення, що відповідають вимогам нормативної документації про транспортування газобалонного робочого обладнання;
  • довга містка полиця по всій довжині відсіку, що застосовується для розміщення на ній муфт. Полиця укомплектована бортом по всій довжині (висота борта 100 мм).

У другій партії автомобілів оснащення технологічного відділення включає в себе:

  • робочий верстак-тумбу, верстак призначений для виконання різних слюсарно-складальних операцій, а тумба для перевезення робочих матеріалів;
  • два стелажа, один з яких розташований в передній частині відсіку, розділений на декілька відділень, а також стелаж менших розмірів, розташований з правого борту ближче до входу в відсік. Стелажі можуть бути використані також для перевезення робочих матеріалів, інструментів та інших видів обладнання.

Спільною для технологічних відділень обох партій аварійних автомобілів є наявність внутрішньої обшивки з листового металевого листа з перфорацією. Підлога – ламінована вологостійка фанера.

Передбачена освітлювальна система, що включає два LED-світильника в стельової частини обшивки. Вхід в технологічний відсік – двостулкові відкидні двері в задній частині кузова, оснащені пристроями для їх фіксації у відкритому положенні та датчиками несанкціонованого відкривання під час руху авто. Індикатор датчика виведений в водійську кабіну для сповіщення водія.

Зовнішня кольорова обробка цельнометаллического фургона виготовлена таким чином, щоб нести необхідну сигнально-інформаційне навантаження, а також деякі елементи рекламного характеру.

Відеоогляд партії аварійних автомобілів на базі Fiat Ducato.

Наверх