Завершено виробництво та передача клієнту партії фургонів на Hyundai EX8.

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR» і є постачальником комерційних автомобілів, а також виготовляє кузови для виконання різних завдань, виконала замовлення на виробництво трьох промтоварних фургонів. Клієнт отримав автомобілі вчасно, а конструкція повністю відповідає параметрам, зазначеним у заявці.

Великий досвід у виробництві надбудов різної складності дозволяє компанії не тільки якісно виконувати замовлення, а й при цьому постійно вдосконалюватись. Тому контракт на постачання промтоварних фургонів став ще одним завданням виправдати очікування клієнта. При цьому, коли йдеться про необхідність надійного захисту вантажу чи товарів від впливу атмосферних опадів та вологи, на перший план виходить не лише герметичність конструкції, а й матеріали. Дуже часто просто захист упаковки від можливого влучення вологи є недостатнім і важливим стає з чого виконана обшивка стін, покриття підлоги, з урахуванням зносостійкості, а також способи завантаження та розвантаження.

Тому, при виконанні замовлення з клієнтом обговорювалися всі особливості конструкції, щоб результат повністю відповідав завданням, які будуть вирішуватися за допомогою цих автомобілів. Основою для промтоварних фургонів стали шасі вантажних автомобілів Hyundai EX8. Вибір був зроблений невипадково, оскільки ці автомобілі вже встигли себе відмінно зарекомендувати, завдяки високій якості, надійності та прийнятній вартості експлуатації.

В основі конструкції самих промтоварних фургонів став сталевий каркас, тоді як по периметру використана окантовка з алюмінієвого куточка. Підрамник виконаний за принципом монолітної зварної конструкції з холоднокатанного металевого профілю, обробленого від корозії.

Усередині фургона для обробки стін використаний алюмокомпозит, а підлога виконана з бакелітової вологостійкої фанери, що підвищує рівень практичності та зручність при збиранні. Також, щоб запобігти пошкодженню фургона зсередини візками та піддонами в конструкції використано відбортування з рифленого алюмінієвого профілю заввишки 200 мм. Крім цього, конструкція передбачає три світлодіодні плафони, врізані в стелю з вимикачем біля дверного отвору, смуги кріплення вантажу на бічних стінках в один ряд, а також внутрішню обшивку гладкою фанерою на висоту 1250 мм від підлоги. Також на одному з фургонів було встановлено спальник на даху водія.

Наверх