Асортимент рефрижераторних фургонів поповнився модифікацією на базі DAYUN CGC 1100

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка багато років працює під брендом «POLYCAR» та займається проектуванням, виробництвом та продажом автомобілів для різноманітних сфер бізнесу та для вирішення різноманітних завдань, хоче поділитися інформацією про проект, який був завершений ще восени. В рамках виконання цього замовлення було зроблено та передано вантажний автомобіль DAYUN CGC 1100 з надбудовою у вигляді рефрижераторного фургона.

Коли йдеться про необхідність перевезення вантажів, яких висуваються жорсткі вимоги щодо підтримки температурного режиму, єдиним правильним варіантом стають рефрижераторні фургони. При цьому в процесі проектування самої конструкції дуже важливим є забезпечення як герметичності, так і теплоізоляції від зовнішнього середовища, щоб вантаж у процесі транспортування зберігав температуру. Вочевидь, що герметичності і теплоізоляції підтримки заданої температури недостатньо, це може забезпечити холодильна установка, яка додатково монтується на фургон.

Як було сказано вище, клієнту було запропоновано варіант «бази» від азіатського автовиробника, який представлений на ринку України понад 5 років і вже встиг зарекомендувати себе з кращого боку. Завдяки прийнятним експлуатаційним витратам та вдалому поєднанню технічних характеристик шасі десятитонника дозволяє змонтувати фургон із габаритними розмірами 4200*2200*1860 мм, тоді як внутрішній об’єм становить 17,18 кубометрів.

Сама ж надбудова являє собою класичний фургон із сендвіч панелей. Виходячи з вимог до температурного режиму, були виготовлені панелі товщиною 100 мм для даху та передньої панелей, тоді як бічні та двері мають товщину 80 мм. Внутрішня та зовнішня обшивка є армованим ровінговою тканиною склопластиком з додатковим гелькоутовим покриттям, що забезпечує високу зносостійкість та захист від пошкоджень та впливу ультрафіолетових променів. Як холодильний агрегат був використаний поширений THERMO KING C650 MAX 30.

Наверх