Роботу з виробництва автоцистерни завершено і техніку передано клієнту

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що працює під брендом «POLYCAR» у сфері проєктування, розробки та виробництва різноманітної автомобільної техніки для різних видів бізнесу, а також державних структур, півтора десятка років, успішно завершила роботу над проєктом, покликаним зміцнити енергонезалежність України. Клієнту, яким є найбільша національна нафтовидобувна компанія, було поставлено автоцистерни на базі шасі IVECO T-WAY, що використовуватиметься для перевезення нафтопродуктів.

Коли йдеться про такий надважливий аспект, як енергонезалежність, особливо якщо країна перебуває у стані війни, складно переоцінити зусилля, які спрямовані на забезпечення видобутку та безперебійної логістики енергоносіїв. Незважаючи на повномасштабне вторгнення, яке триває вже третій рік, такі найважливіші для держави українські компанії, як «Укрнафта», роблять усе можливе, а іноді й неможливе, для забезпечення національної безпеки. І ці зусилля дають позитивний результат, яким стає зростання обсягів видобутку нафти, що, своєю чергою, вимагає збільшення автопарку для доставки нафтопродуктів до місць переробки. Крім цього, наявний автопарк національного оператора потребує оновлення, а отже потрібна нова техніка, яка забезпечить вирішення логістичних завдань.

Саме тому черговим проєктом, який було нещодавно завершено, стала партія автомобільних цистерн на базі вантажного шасі IVECO, яка вже використовується для перевезення нафти та нафтопродуктів. Вибір саме цієї «основи» був невипадковим, оскільки техніка цього бренду по праву заслужила репутацію надійної та довговічної, такої, що може виконувати складні завдання. Варто зазначити, що шасі з колісною формулою 6*6 має кліренс 310 мм, приводиться в рух дизельним наддувним двигуном екологічного стандарту Євро-5 потужністю 353 к.с., при цьому автомобіль не перевищує дозволених габаритів для техніки, допущеної до експлуатації на дорогах загального користування.

Сама ж цистерна, виготовлена з нержавіючої сталі, має одну секцію, яка розрахована на перевезення 10 м3 нафти або ж нафтопродуктів. Усередині ємності, для підвищення безпеки під час транспортування рідини, а також для забезпечення необхідної міцності цистерни, передбачена пара хвилегасників. Як це найчастіше буває під час проєктування і розроблення таких надбудов, і форма цистерни, і форма поперечного розрізу мають валізу валізи, що дає змогу зменшити висоту центру тяжіння, а отже, поліпшити зчеплення з дорогою. Також у конструкції самої цистерни передбачено дихальний клапан, а в центральній частині горловина із заливним люком. Також у списку опцій, обов’язкових для такого роду надбудов: показник максимального наповнення ємності, пристосування для застосування метроштока, вимірювальна планка в горловині цистерни, зливна труба і пара рукавів зі швидкоз’ємними не іскроутворювальними муфтами, антистатичне заземлення на корпусі цистерни і пара вогнегасників.

Наверх