Клієнтам став доступний рефрижератор, що оптимально поєднує ціну і якість
Дата публікації
8 Серпня 2024Компанія “Спец-Ком-Сервіс”, досвід якої налічує понад п’ятнадцять років, і яка надає послуги з проєктування, розробки та виробництва найширшого асортименту автомобілів, комерційних і спеціальних, під брендом “POLYCAR”, поповнила список рішень для логістичних компаній. Бізнес, сфера якого пов’язана з перевезенням, доставкою товарів і вантажів, які потребують спеціального температурного режиму, може розмістити замовлення і отримати під ключ рефрижератор, з оптимальним поєднанням ціни та якості, що високо цінується в нинішніх умовах.
Автомобілі, які забезпечують необхідну температуру для вантажів, що перевозяться, користуються стабільним попитом, хоча і не таким високим, як у випадку з бортовою тентованою платформою. Але, так чи інакше, компанії, що займаються доставкою, потребують нової техніки, яка дає можливість розширювати бізнес або ж оновити зношений автопарк. З іншого боку, в процесі вибору базового автомобіля і надбудови до нього ключовою і вирішальною умовою стає можливість оптимізації бюджету. А якщо врахувати, що бізнес працює в дуже складних і важких умовах, така тенденція зберігатиметься.
З урахуванням існуючого попиту і можливостей клієнтів, ми підготували варіант, який повною мірою відповідає вимогам замовника: “база” у вигляді шасі від китайського автовиробника бренду DAYUN і якісний рефрижераторний фургон, виробництва нашої компанії. Нам вдалося знайти практично ідеальне рішення, і ми готові забезпечувати такою технікою логістичний бізнес”, зазначив представник Замовника.
Якщо зупинитися докладніше на технічній складовій проєкту, то шасі від китайського автовиробника з колісною формулою 4*2 комплектується дизельним наддувним двигуном екологічного стандарту Євро-5 об’ємом 4,1 літра та потужністю 150 к.с., який працює у парі з шестиступеневою КПП. Надбудова спроектована так, щоб вкластися в заявлену вантажопідйомність у 6110 кг і має габарити 4200*2200*1860, тоді як внутрішній об’єм дорівнює 17,18 м3 . Платформа, у вигляді монолітної конструкції з холоднокатаного металевого профілю, оброблена двокомпонентними акриловими ґрунтами кріпиться до шасі болтовим з’єднанням з демпферними елементами. Завдяки тому, що товщина панелей становить 100 і 80 мм, передня стінка і дах, та бокові стінки і двері, відповідно, в кузові може підтримуватися температурний режим у межах від -18 до 12 С з відповідним холодильним обладнанням.