Клієнтам компанії стало доступне унікальне рішення: автомобіль для перевезення джерел іонізуючого випромінювання
Дата публікації
25 Жовтня 2024Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що є однією з найбільших українських компаній, які працюють понад півтора десятка років у сфері розробки, виробництва та проєктування широкої низки надбудов, кузовів і фургонів під брендом «POLYCAR», нещодавно розширила доступний для клієнтів список рішень унікальним спеціальним автомобілем. В рамках виконання замовлення було вироблено автомобіль з надбудовою, яка використовується для завантаження і безпечного транспортування такого специфічного вантажу як радіоактивні речовини.
На тлі безлічі успішно реалізованих проєктів і сотень задоволених клієнтів, нове рішення, яке тепер доступне замовникам, дає змогу запропонувати варіант, навіть якщо йдеться про необхідність перевезення небезпечних вантажів, до яких належать радіоактивні речовини. У проєктах такого роду недостатньо просто спроєктувати і зробити надбудову, оскільки вплив радіоактивного випромінювання на навколишнє середовище має негативний характер. Насамперед необхідно врахувати аспект ізоляції вантажу матеріалами, які дають змогу захистити тих, хто братиме участь у завантаженні, перевезенні та вивантаженні таких речовин. Все це було враховано, і в результаті замовник отримав транспорт, який повністю відповідає жорстким вимогам і стандартам, що висуваються до такого роду автомобілів.
В якості основи, для монтажу надбудови був обраний вантажний автомобіль Renault C280, на який крім кузова для перевезення радіоактивних речовин була змонтована кран-маніпуляторна установка HYVA HT 441XE3. Шасі цього вантажного автомобіля оптимально підходить під завдання, які будуть виконуватися з його допомогою, особливо з огляду на вагу самої надбудови і кран-маніпуляторної установки. Сам же кузов виконаний у вигляді каркаса з гнутих і катаних профілів із конструкційної сталі, зварених у середовищі захисних газів. При цьому зовнішня обшивка стін і підлога являють собою листову сталь завтовшки щонайменше 2 і 4 мм, відповідно. Особливістю конструкції кузова є стандартні фітинги морського контейнера в нижніх кутах фургона.
Сам же контейнер розділений на два відсіки: технічний і вантажний. Перший відсік розміщений у передній частині контейнера і призначений для розміщення та перевезення комплексу інженерно-технічних засобів системи фізичного захисту, тоді як вантажний відсік призначений для перевезення транспортних пакувальних комплектів із радіоактивними відходами. На увагу заслуговує наявність системи біологічного захисту для персоналу, а також низка рішень для проведення дезактивації кузова.
«У своїй роботі ми завжди дотримуємося простого правила – якщо клієнту потрібне рішення, ми зробимо все можливе, щоб запропонувати оптимальний варіант техніки, як з позицій конструювання з урахуванням індивідуальних вимог, так і з позицій гарантії надійності та якості. Якщо перед нами ставлять складні завдання, ми завжди готові взятися за виконання, тому що впевнені в своїх силах і кваліфікації наших фахівців, а значить клієнт залишиться задоволений», – зазначив керівник проекту Ярослав.