Завершено виробництво бортової тентованої платформи на базі Hyundai

Компанія “Спец-Ком-Сервіс”, що працює вже майже півтора десятка років під брендом “POLYCAR”, виробляє найширший асортимент різноманітної комерційної та спеціальної техніки, використовуваної для вирішення різноманітних завдань, а також рішень для різноманітних сфер бізнесу, успішно завершила ще один проект. В рамках замовлення на виробництво, яке розмістив клієнт, було вироблено автомобіль з надбудовою у вигляді бортової тентованої платформи, для якої “базою” стало вантажне шасі Hyundai.

Одним із найпопулярніших комерційних автомобілів у логістиці, сфера застосування яких може бути обмежена лише особливими вимогами до зберігання вантажу, є вантажний автомобіль із платформою у вигляді борт-тенту. І справді, для переважної більшості завдань, коли необхідно доставити з однієї точки в іншу вантаж, упаковку якого достатньо захистити від опадів, достатньо саме бортової тентованої платформи. Але, просто спроектувати каркас і змонтувати тент буває недостатньо, оскільки у кожного клієнта, навіть у такому відносно нескладному проєкті, з’являються особливі побажання, які дають змогу отримати в підсумку оптимальний варіант автомобіля.

Саме таким підходом керувалися під час обговорення і, як наслідок, виробництва бортової тентованої платформи, в рамках останнього проекту. Клієнт озвучив низку вимог, які стосувалися як самої конструкції, що має бути розрахована на навантаження і забезпечувати належний рівень міцності, так і якості матеріалів, які використовуються у виробництві.

Окремим пунктом, який обговорювався з клієнтом, було опціональне розміщення в конструкції кріплень, що дало змогу замовнику практично з моменту отримання автомобіля використовувати його за призначенням.

Якщо говорити про саму надбудову та її конструктивні параметри і характеристики, то платформа відповідає стандарту “Євро+” з габаритами 5700*2300*2200 мм, тоді як висота борту становить 400 мм. Оскільки для вантажних автомобілів важливим параметром є вантажопідйомність, для виробництва бортів було використано анодований алюмінієвий профіль, що, меншої порівняно зі сталевою ваги, забезпечує захист від корозії. Самі ж борти спроектовані та вироблені так, що вони розділені на кілька частин по довжині кузова. Для забезпечення зносостійкості підлогу платформи виготовлено з бакелітової вологостійкої фанери завтовшки 18 мм, а в самій поверхні змонтовано 10 петель фіксації вантажу, що передбачають навантаження в 500 кг кожна.

Другим елементом конструкції є каркас-тент, у виробництві якого використана профільна труба, вкрита ґрунтом глибокого проникнення. Задня ж частина каркас-тенту обладнана дверним порталом і двостулковими дверима з алюмокомпозитного матеріалу з фурнітурою з нержавіючої сталі. Для полегшення процесу завантаження верхня перемичка дверного порталу знімається, а верхня і бічні частини каркас-тенту обладнані зсувним механізмом.

Наверх