Виконано замовлення на виробництво автомобіля з бортовою тентованою платформою

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що працює більш ніж півтора десятка років під брендом «POLYCAR» і займається розробкою, проектуванням і виробництвом автомобілів і різної техніки з широким асортиментом надбудов під різні завдання бізнесу, нещодавно завершила ще один проект. Згідно з розміщеним у виробництво замовленням, клієнту точно в обумовлені терміни було передано вантажний автомобіль на базі комерційного шасі Renault Master 350 з кабіною, розрахованою на водія і п’ятьох пасажирів, з надбудовою у вигляді бортової платформи стандарту «ЄВРО» з каркас тентом.

Незалежно від масштабів бізнесу і розмірів компаній, якщо стоїть завдання забезпечити логістику вантажів або товарів, які не вимагають дотримання особливих температурних умов і мінімальною та достатньою умовою є захист від впливу вологи і прямих сонячних променів, оптимальним варіантом є надбудова у вигляді борт-тенту. При цьому, завдяки широкому вибору варіантів «основи», клієнт отримує автомобіль, що не лише ідеально відповідає вимогам до габаритів, а й дає змогу, в разі потреби брати на борт двох пасажирів і водія, якщо йдеться про однорядну кабіну або ж додатково ще трьох, коли обрано дубль-кабіну. Саме такий варіант було обрано клієнтом, який замовив вантажний автомобіль на базі Renault Master 350 з такою кабіною.

Поєднання шасі Renault Master 350 і надбудови у вигляді бортової тентованої платформи є оптимальним як для малого, так і для середнього бізнесу, завдяки якості «основи», невисоким експлуатаційним витратам і прийнятній вартості. Ба більше, як було сказано вище, компактність, а також можливість доставки персоналу до місця завантаження або розвантаження, робить цей варіант автомобіля незамінним у міських умовах.

Сама ж конструкція, у виробництві якої використані зносостійкі та якісні матеріали і фурнітура, має розрахункову вагу 510 кг, тоді як габаритні розміри становлять 3100х2200х400 мм. Платформа виконана з посиленого алюмінієвого профілю і кріпиться болтами до рами автомобіля. Для захисту від корозії, а також для полегшення ваги конструкції, що своєю чергою дає змогу взяти більше корисного навантаження, борти виконані з анодованого алюмінієвого профілю. Що стосується матеріалу, використаного як підлога, то для підвищення практичності та зносостійкості взята бакелітова вологостійка фанера. Каркас зроблено з профільної труби, вкритої ґрунтом глибокого проникнення, верхня частина виготовлена з трубної конструкції, а в тенті передбачено люверси, петлі та митний трос.

З додаткового обладнання: передня захисна стінка кабіни з вологостійкої фанери заввишки 1250 мм, пластикові підкрилки, бічний захист, обов’язкові петлі фіксації вантажу і сходинка для доступу в кузов.

Наверх