Завершено виробництво автопоїзда для перевезення зерна на шасі Ford
Дата публікації
31 Жовтня 2024Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що працює на ринку надання послуг з розроблення, проектування та виробництва різноманітних комерційних і спеціальних автомобілів під брендом «POLYCAR» і є однією з найбільших у цій сфері в Україні, нещодавно завершила роботу над новим проектом для клієнта, що займається агробізнесом. Для замовника був виготовлений автопоїзд, який вже використовується для перевезення зерна від місця збору врожаю до місця зберігання і переробки.
Важливість такої сфери економіки як сільське господарство складно переоцінити. Від того, яким буде врожай, як швидко його приберуть і перевезуть для подальшої переробки, залежить наявність продовольчих товарів на полицях магазинів. При цьому агрохолдинги зацікавлені не тільки в швидкості, але і якості логістичних процесів. Там, де є можливість оптимізації перевезень, наприклад, за рахунок збільшення тоннажу за один рейс, бізнес прагне реалізувати раціональний підхід. Це досягається різними способами, одним з яких є використання на рейсах такої техніки, як автопоїзди. Оскільки перевантаження вантажного автомобіля не тільки призводить до деформації дорожнього покриття, а й може вилитися у значні штрафи, саме вантажний автомобіль у парі з причепом є хорошим рішенням.
У процесі обговорення деталей технічного боку проєкту клієнту було запропоновано оптимальний варіант «бази», якою стало вантажне шасі Ford 3542 з надбудовою у вигляді самоскидної платформи, а також причепа, на який також можна було змонтувати платформа, що забезпечує розвантаження на правий бік і назад. Оскільки виробництво автомобілів із самоскидною платформою далеко не перший досвід компанії, у конструкції було використано перевірені рішення, а комплектуючі та матеріали відповідають усім стандартам і експлуатаційним вимогам.
Щодо технічних подробиць проекту, то конструкція складається з рухомої та нерухомої платформ, як на самому автомобілі, так і на причепі. Нерухома платформа являє собою жорстку зварену конструкцію, прикріплену до рами автомобіля, що забезпечує розвантаження на дві сторони. Зі свого боку рухома платформа виконана зі зварених профільних труб і металевих профілів. При цьому передній борт жорстко встановлений на платформі, тоді як задній, правий і лівий борти відкидні. Знизу платформа посилена спеціальною конструкцією, до якої приварюється опорний майданчик гідроциліндра, тоді як знизу по кутах до платформи приварені спеціальні стійки, які укомплектовані спеціальними запорами, що фіксують платформу в транспортному положенні.