Завершено роботу з виробництва партії автомобілів із бортовою тентованою платформою

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка працює під брендом «POLYCAR» півтора десятка років і займається виробництвом, розробкою і проектуванням широкого асортименту комерційних автомобілів, автомобілів для всіляких сфер бізнесу, а також спеціальних автомобілів, нещодавно завершила роботу над замовленням клієнта, якому були потрібні кілька автомобілів з надбудовою у вигляді борт-тенту. Партію вантажної техніки було передано точно в строк, а базою, на яку монтували конструкцію, стали автомобілі IVECO.

Клієнти, яким автомобіль необхідний передусім для перевезення і доставки вантажів, які не бояться перепадів температур, але водночас мають бути захищеними від атмосферних опадів і прямих сонячних променів, навряд чи знайдуть рішення краще, ніж бортова платформа з тентом. Ба більше, така конструкція дає змогу, за потреби, без додаткових зусиль демонтувати каркас і отримати просто вантажний автомобіль із відкритим кузовом. Про популярність саме такого виду автомобілів свідчить і постійний попит, при цьому, габарити і вантажопідйомність «основи» можуть сильно варіюватися, залежно від завдань, які вирішуватиме клієнт.

Автомобілі IVECO, вже не перший рік представлені в Україні, і репутацію надійної, невибагливої та готової до складних умов експлуатації техніки, вони встигли заслужити по праву. І справді, різні моделі та модифікації автомобілів саме цього автовиробника можна побачити на дорогах і в ролі вантажних автомобілів, і в ролі фургонів, і у вигляді автомобілів для аварійно-відновлювальних робіт, і багатьох-багатьох інших варіантів. Тому компанія «Укртрансгаз», яка є незалежним оператором газосховищ, забезпечує роботу підземних сховищ газу та здійснює роботи з модернізації та будівництва магістральних газопроводів, зупинила свій вибір на IVECO Daily 70.

Своєю чергою надбудова, яка являє собою бортову платформу стандарту «Євро+», має габарити 4850*2260*2200 мм з тим, щоб загальна довжина автомобіля не перевищувала 7400 мм. Конструкція складається з декількох елементів, таких як, власне, платформа, виготовлена зі спеціальних алюмінієвих профілів, і кріпиться болтовими з’єднаннями з демпферними елементами, бортових стінок і каркас-тента. Бортові стінки заввишки 400 мм складаються з оригінальних анодованих алюмінієвих профілів, з’єднаних стиковим типом за допомогою пазів. Широке використання алюмінію у виробництві бортів і платформи дає не тільки захист від корозії, а й зменшує вагу самої конструкції, що дає можливість збільшити корисне навантаження. Для підвищення практичності та зносостійкості підлогу кузова оздоблено бакелітовою вологостійкою фанерою, зі стандартними для такого кузова кільцями в підлозі для фіксації вантажів. Сам каркас-тент являє собою сталевий трубний каркас, який пофарбовано і погрунтовано, тоді як на нього змонтовано тент із тентової тканини щільністю 650 г/м . Як і належить, до комплектації входять люверси, петлі та митний трос, тоді як бічні стінки захищені шліфованою дошкою, а передня стінка з бакелітової фанери висотою 1250 мм забезпечує додатковий захист кабіни.

Наверх