Компанія задовольняє зростаючий попит на борт-тент на базі Renault Master
Дата публікації
16 Жовтня 2024Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що працює під брендом «POLYCAR» у сфері виробництва, проєктування та розробки спеціальних і комерційних автомобілів, які використовуються в найрізноманітніших сферах бізнесу, продовжує виконувати замовлення на виробництво популярних серед клієнтів модифікацій. Успішно завершеним проєктом став автомобіль на базі Renault Master з надбудовою у вигляді бортової тентованої платформи. На етапі обговорення технічної документації було враховано всі побажання замовника і в результаті клієнт отримав оптимальне рішення.
Відносна простота конструкції і висока функціональність такого автомобіля, як вантажна бортова тентована платформа, завжди цінувалася клієнтами, яким необхідно забезпечити перевезення вантажів, не вибагливих до температури. При цьому, для того, щоб підвищити практичність і розширити сферу застосування такої техніки, в конструкції передбачається можливість демонтажу каркаса, якщо, наприклад, вантаж, що перевозиться, або товар не бояться впливу прямих сонячних променів або атмосферних опадів. Це, як і багато інших деталей, було реалізовано в процесі роботи з конструкцією, на чому варто зупинитися докладніше.
Як було сказано вище, в якості основи клієнту було запропоновано шасі комерційної лінійки Renault, а саме модель Master в модифікації L3 Crew Cab, що означає наявність дворядної кабіни, яка дає змогу повноцінно перевозити робочу бригаду.
Саму ж надбудову виконано за добре перевіреною схемою, що відмінно зарекомендувала себе. Бортова платформа з тентом «Євро+» має внутрішні габарити 3300*2100*2200 мм і представляє можливість використовувати 13,86 м3. При цьому платформа виконана зі спеціальних алюмінієвих профілів і кріпиться до шасі за допомогою болтового з’єднання з демпферними елементами. Бортові стінки також виготовлені з оригінальних анодованих алюмінієвих профілів висотою 400 мм, тоді як самі профілі з’єднуються стиковим способом за допомогою пазів. Таке широке використання алюмінію дає можливість значно заощадити вагу, а відповідно, автомобіль може взяти більше вантажу.
Своєю чергою каркас-тент також зроблено з урахуванням досвіду та особливостей саме цього елемента надбудови. Конструкція являє собою сталевий каркас, який оброблений ґрунтом і пофарбований. На каркас змонтовано тентову тканину, щільністю 650 г/м2, і в тенті передбачено люверси, петлі та митний трос. Для підвищення зносостійкості, а також належного рівня безпеки бічні стінки обрешечені шліфованою дошкою, а передня стінка захищає кабіну на висоту 1250 мм, тоді як підлога виконана з бакелітової вологостійкої фанери.