Завершено виробництво чергового аварійно-ремонтного автомобіля на базі ISUZU
Дата публікації
17 Лютого 2025Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка працює понад п’ятнадцять років у сфері розробки, проєктування та виробництва спеціальних і різноманітних комерційних автомобілів під брендом POLYCAR, і є одним із лідерів у цій сфері в Україні, нещодавно успішно завершила роботу з виробництва аварійно-відновлювального автомобіля. Клієнт, за підтримки міжнародного фонду, а також у зв’язку з оновленням автопарку, замовив виробництво спеціального автомобіля для ремонту комунікації критичної інфраструктури.
Коли заходить мова про об’єкти критичної інфраструктури, до яких належать мережі, що забезпечують безперебійне постачання газу населенню, важливість вчасного ремонту або ж можливість оперативного усунення аварійних ситуацій складно переоцінити. Тому наявність і розмір автомобільного парку спеціальних автомобілів, готових у будь-який момент вирушити на виклик, має вирішальне значення. При цьому, автомобіль повинен доставити до місця виконання робіт не тільки бригаду фахівців, а й все необхідне спеціальне обладнання, що використовується для ремонту або обслуговування.
Для вирішення завдання щодо забезпечення спеціальною технікою газових мереж одного з міст було обрано оптимальний варіант «бази», з позицій технічних характеристик, габаритних розмірів і експлуатаційного досвіду.
Йдеться про шасі автомобіля ISUZU NPS75, яке завдяки своїй надійності та прийнятній ціні використовується в найрізноманітніших сферах. Поєднання компактних габаритних розмірів, економічний дизельний двигун і вантажопідйомність, дають змогу розмістити надбудову у вигляді фургона, з урахуванням усіх вимог до подібного виду спецтехніки.Крім того колісна формула автомобіля 4х4, що підвищує експлуатаційні можливості у важкодоступних місцях.
Сам же фургон розділений на два відсіки: для перевезення бригади з 6 фахівців і технологічний відсік. У салоні для бригади передбачено 6 пасажирських місць, оснащених триточковими ременями безпеки, а ряди сидінь розміщено один навпроти одного, між якими розміщено прикріплений до бічної стінки салону і підлоги квадратний стіл. За комфортні умови відповідають автономний дизельний обігрівач, який можна використовувати під час тривалих зупинок і при непрацюючому двигуні, тоді як для теплої пори року передбачено кондиціонер.
Технологічний відсік, призначений для транспортування спеціалізованого обладнання та інструментів, зсередини облицьований вологостійким матеріалом, що дає змогу здійснювати санітарну обробку.
Підлога складена з бакелітової фанери завтовшки не менше 18 мм і вкрита рифленим алюмінієвим листом. Для кріплення інструментів і фіксації вантажу передбачено 6 заставних петель і ремені, відповідно.
У відсіку передбачені полиці, ящик із висувним пантографом для розміщення спецобладнання. Також у конструкції є дві симетричні штори-ролети із замками промислового типу для двостороннього доступу до зварювального обладнання. Крім цього фургон має два бічних бокси, симетрично розміщені в задній частині корпусу, які призначені для транспортування одного балона пропану і двох кисневих балонів.