На замовлення партнерів із холдингу АВТЕК виготовлено ізотермічний фургон
Дата публікації
7 Лютого 2025Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка працює під брендом POLYCAR у сфері виробництва, розроблення та проектування різної автомобільної техніки та є найдосвідченішим і найбільшим оператором, що пропонує широкий спектр індивідуальних рішень для різноманітних сфер бізнесу, нещодавно завершила роботу над черговим проектом. Замовлення, яке розмістив у виробництво багаторічний партнер компанії, холдинг АВТЕК, передбачало виробництво вантажного автомобіля з надбудовою у вигляді ізотермічного фургона на базі шасі автомобіля FOTON.
Однією з найпоширеніших і найбільш затребуваних модифікацій вантажного автомобіля у клієнтів, коли йдеться про перевезення продуктів, є ізотермічний фургон. Подібний кузов ідеально підходить для виконання логістичних завдань, щоб доставити зі складу до точки реалізації продукти, яким потрібен особливий температурний режим під час перевезення. Тоді, коли умов і ступеня захисту для вантажу, що забезпечуються звичайною бортовою тентованою платформою або фургоном недостатньо, саме ізотермічний фургон із холодильною установкою є найкращим рішенням.
«Проєкт, який було реалізовано на замовлення наших партнерів, із розряду таких, коли в процесі роботи. Усе це дає нам змогу забезпечити клієнта технікою, яка повною мірою відповідає очікуванням і вимогам», – зазначив менеджер проєкту.
Як шасі, яке стало основою для виробництва, було обрано автомобіль FOTON AUMARK BJ 1088. Цей бренд вже давно представлений на ринку вантажної та комерційної техніки і в своєму ціновому сегменті є одним з оптимальних варіантів, коли потрібен доступний, і в той же час, якісний автомобіль. Завдяки своїм технічним характеристикам, таким як вантажопідйомність на рівні 4 000 кг, а також колісній базі довжиною 3360 мм, ця модель чудово підходить для роботи як на заміських маршрутах, так і в умовах міста.
А стосовно характеристик надбудови, то сам фургон виготовлено з панелей завтовшки 50 мм з пінополістиролом як термоізолятором, що забезпечує надійну ізоляцію продуктів, що перевозяться, від температури за бортом, а сам кузов забезпечує 16,46 м3 корисного об’єму. Внутрішня і зовнішня обшивка являє собою армований ровінговою тканиною склопластик з додатковим гелькоутовим покриттям. Усередині фургон має внутрішню відбортовку з алюмінієвого профілю і обрамлення алюмінієвим куточком 40*40 мм. За підтримання необхідної температури відповідає холодильне обладнання моделі V300 MAX 50, що забезпечує температурний режим від 0 ºС до +5 ºС. Також для оптимізації часу необхідного на завантаження і вивантаження фургон оснащений гідробортом DHLMA вантажопідйомністю 1000 кг.