Клієнтам доступна бортова тентована платформа з оптимальним поєднанням ціни та якості

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка є одним з найбільших і найдосвідченіших операторів українського ринку в сфері виробництва, проектування і розробки різних спеціальних і комерційних автомобілів під брендом «POLYCAR», для різноманітних сфер бізнесу поповнила ассортмент новою позицією. Для клієнта, якому для здійснення перевезень був необхідний варіант, що оптимально відповідає вимогам до техніки і бюджету, був виготовлений вантажний автомобіль з бортовою тентованою платформою на базі шасі китайського бренду SITRAK.

В умовах, в яких бізнес різних масштабів продовжує роботу і при цьому не тільки функціонує, а й здійснює інвестиції в розширення і розвиток, ключовим фактором під час оновлення або збільшення автопарку, стає раціональний підхід. Тоді, коли можливості обмежені рамками певного бюджету, а купівля автомобіля з пробігом несе ризики, дуже часто ідеальним варіантом стає купівля автомобілів, що виробляються в Китаї. І якщо кілька десятків років тому до подібного ставилися скептично, то зараз, на тлі конкурентів і однокласників, такі бренди, як SITRAK, вийшли практично на один рівень за якістю з автомобілями середнього цінового сегмента, зберігши водночас більш доступну ціну.

«У процесі обговорення проєкту і технічного боку ми дотримувалися саме цього принципу в діалозі із замовником. Ми розуміли, що клієнту необхідний новий автомобіль, але при цьому він не повинен коштувати «всіх грошей» і змогли запропонувати варіант, що влаштував за ціною, але при цьому гарантує належний рівень надійності та якості, як-от шасі SITRAK, на яке ми змонтували каркас-тент і гідроборт», – зазначив менеджер проєкту.

Коли говорять про технічні особливості автомобілів, що залучаються для перевезення вантажів, які досить захистити від атмосферних опадів і прямих сонячних променів, особлива увага приділяється їхній практичності, надійності та звісно ж рішенням, які полегшують їхню експлуатацію. Завдяки використанню під час виробництва бортів анодованого алюмінію було значно зменшено вагу конструкції, тоді як сам метал забезпечує високий рівень захисту від корозії порівняно зі звичайною сталлю. Щоб підтримувати чистоту в кузові підлога виконана з бакелітової вологостійкої фанери завтовшки 24 мм, а в саму поверхню вмонтовано 12 петель фіксації вантажу з допустимим навантаженням на петлю до 1000 кг. А щодо тенту, то завдяки зсувному механізму, який дає змогу окремо зсувати боковини і дах, значно економиться час на навантаження і вивантаження, якщо для цього залучається кран. Крім цього, автомобіль оснащений гідробортом DHLMA.20, який також значно полегшує процес завантаження або вивантаження, якщо для цього є гідравлічний візок.

Наверх