Велику партію аварійно-ремонтних автомобілів передано низці українських міст
Дата публікації
23 Червня 2025Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що працює понад п’ятнадцять років під брендом «POLYCAR», і є одним із лідерів українського бізнесу у сфері виробництва, проєктування, розробки та підбору оптимальних варіантів автомобільної техніки, а також спеціальних автомобілів для різноманітних сфер бізнесу та міської інфраструктури, за підтримки міжнародного фонду завершила виробництво великої партії автомобілів. Кілька обласних і районних центрів отримали аварійно-ремонтні автомобілі для підтримки функціонування критичної інфраструктури.
Наявність достатньої кількості спеціальної техніки, яка використовується для технічного обслуговування, проведення регламентних робіт або усунення аварійних ситуацій на об’єктах комунальних мереж, є запорукою того, чи буде населення отримувати послугу. При цьому, саме оснащеність таких автівок та здатність оперативно прибути до місця виконання робіт, є вирішальною. Тим паче, коли до значного зносу комунікацій додаються ризики пошкоджень, пов’язаних із війною, комунальні господарства як ніколи потребують аварійно-ремонтних автомобілів.
“Коли до нас звертаються з подібним замовленням, ми знаємо, наскільки важлива така техніка. Працюючи на виробництві подібних автомобілів понад десять років, ми накопичували досвід для того, щоб кожен новий, переданий клієнту автомобіль, наближався до того оптимального варіанту, що ідеально відповідає вимогам. У таких проєктах ключовим, одним із найважливіших, є вміння укомплектувати все необхідне в дуже обмеженому просторі, і ми успішно з цим справляємося”, зазначив менеджер проєкту.
Що ж до самого автомобіля, то основою виступило шасі вантажного автомобіля ISUZU NPR 75L-K, який заслужено користується високим попитом, коли йдеться про прийнятну ціну в поєднанні з хорошими експлуатаційними характеристиками та технічною оснащеністю. Ця модифікація шасі широко використовується для виконання найрізноманітніших завдань, особливо якщо йдеться про роботу в міських умовах.
Сама ж надбудова у вигляді фургона, розділена на два відсіки, один з яких призначений для транспортування бригади з 6 працівників, тоді як другий відсік використовується для перевезення спеціалізованого обладнання та інструментів. Крім цього, в конструкції передбачено два бічних, симетрично розміщених у задній частині корпусу бокси, які використовуються для перевезення одного балона пропану і двох кисневих балонів, необхідних для роботи зварювального апарату.