Компанія успішно опанувала виробництво сендвіч-панельних фургонів з пінополіуретановим утеплювачем
Дата публікації
12 Вересня 2025Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що пропонує широкий асортимент «POLYCAR» для найрізноманітніших форм і масштабів бізнесу, а також для компаній державного управління і комунальних господарств, що займається проектуванням, розробкою і виробництвом техніки під ключ, освоїла новий для себе напрямок. Тепер клієнтам, яким потрібні рефрижераторні фургони, доступна конструкція з сендвіч-панелі з пінополіуретановим утеплювачем.
Рефрижераторні фургони просто незамінні там, де бізнес компаній пов’язаний з доставкою і перевезеннями вантажів, до яких пред’являються дуже жорсткі умови зберігання і транспортування. Мова про такий важливий параметр, як температура. Якщо продукти харчування або напівфабрикати перевозити з порушенням температурного режиму, вантаж втрачає товарний вигляд і, відповідно, бізнес понесе збитки. Але забезпечити коректний температурний режим недостатньо, оскільки необхідно забезпечити і кращу ефективність використання холодильного обладнання.
Тому, щоб вирішити обидва завдання, було освоєно виробництво рефрижераторних фургонів, в яких в якості термоізоляційного матеріалу вперше був застосований пінополіуретан. Саме цей матеріал забезпечує кращу термоізоляцію, завдяки меншому коефіцієнту теплопровідності. Клієнт від цього виграє як з позицій енергоефективності, так і з позицій меншого навантаження на холодильне обладнання.
Для реалізації проекту, в якому в якості термоізоляційного наповнювача був використаний пінополіуретан, основою виступило вантажне шасі від німецького виробника MAN, моделі TGM 18.250. Ця модифікація є оптимальним варіантом для монтажу подібних надбудов, а достатня вантажопідйомність дозволяє при меншій кількості рейсів перевозити більше вантажу.
Якщо ж говорити про конструктивні особливості рефрижераторного фургона, то платформа являє собою сендвіч-панель з підрамником, який оброблений двокомпонентним ґрунтом і лакофарбовим покриттям, а до шасі це кріпиться болтовим з’єднанням з демпферними елементами. Самі ж стінки фургона, передня і бічні, товщиною 100 і 60 міліметрів, відповідно, забезпечують надійну термоізоляцію, тоді як дах і двері мають 100 і 80 міліметрів товщини. Внутрішня і зовнішня обшивка виконані з плоского армованого ровінговою тканиною склопластику з додатковим гелькоутовим покриттям. За температурний режим відповідає холодильна установка від одного з провідних виробників, а саме THERMO KING C650 MAX 30. Також для оптимізації часу, необхідного для завантаження і розвантаження, фургон обладнаний гідробортом DHLMA.20, вантажопідйомністю 2000 кг.
Детальний відеоогляд: