Для одного з комунальних підприємств було виготовлено велику партію аварійно-відновлювальних автомобілів

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад півтора десятка років надає послуги з виробництва, розробки та проектування автомобілів під брендом «POLYCAR», що використовуються для вирішення різноманітних завдань у різних сферах бізнесу, нещодавно завершила роботу над черговим проектом. Для клієнта, яким є одне з комунальних господарств столиці, була вироблена і передана партія спеціальних автомобілів, які незамінні для виконання ремонтних робіт на тепломережах, а саме, аварійно-відновлювальні автомобілі.

Комунальні господарства міст, незалежно від розмірів населеного пункту, лише тоді можуть забезпечувати населення тією чи іншою послугою або ресурсом, коли інфраструктура знаходиться в справному стані, а регламентне обслуговування проводиться регулярно і з урахуванням всіх вимог. Зрозуміло, крім штатних робіт, що виконуються комунальними компаніями, мають місце і аварійні або позаштатні ситуації, які можуть привести до того, що частина споживачів послуги може залишитися без неї. Особливо це стосується поставок теплоносія, без якого складно уявити життя міст в холодну половину року. Саме для вирішення таких завдань комунальні підприємства широко використовують спеціальну техніку, таку як аварійно-відновлювальні автомобілі, що забезпечують доставку не тільки обладнання, але і персонал ремонтної бригади.

Для виконання замовлення на виробництво партії аварійно-відновлювальних автомобілів в якості основи було взято вантажне шасі автомобіля ISUZU NPR75L-K. Навряд чи потрібно зайвий раз зупинятися на «базі», оскільки модифікація саме такого шасі дуже широко і часто використовується різними компаніями в своїй діяльності. При цьому варіантів надбудов, з якими зустрічається ця модель автомобіля, налічується більше двох десятків, що свідчить про вдале поєднання ціни і якості, і звичайно ж експлуатаційних і технічних характеристик.

Сама ж надбудова, традиційно для такого типу техніки, являє собою кузов у вигляді фургона, який розділений на два відсіки, а саме пасажирський і технологічний. Як випливає з назви, перший призначений для перевезення, а також відпочинку бригади фахівців, які виконують роботу на об’єкті. Відсік обладнаний шістьма пасажирськими місцями для сидіння, які мають триточкові ремені безпеки. Між рядами сидінь передбачений стаціонарний столик, з кріпленням до бічної стінки відсіку. За підтримку комфортної температури в холодну пору року відповідає автономний дизельний обігрівач Webasto, тоді як для теплої пори року передбачений кондиціонер.

Технологічний відсік призначений для розміщення обладнання, інструменту  та перевезення спеціалізованого інвентарю. У відсіку передбачені полиці, які можна переставляти, а також розміщувати на них обладнання з ефективним навантаженням до 200 кг. Крім цього, у відсіку обладнана ніша з висувним пантографом розміром 900 мм на 630 мм, металева шафа із замком для зберігання ручного інструменту та дорожніх знаків. Також в конструкції передбачені технологічні ніші в кількості двох штук, симетрично розміщені в задній частині кузова, які використовуються для перевезення одного пропанового і одного кисневого балонів.

Наверх