Термоізоляція кузова і установка рефрижератора на Renault Master.

У Polycar завершили виконання ще одного проекту з виробництва кузовного обладнання. Замовлення надійшло на виконання термоізоляційної капсули і установку холодильного обладнання на автомобіль Renault Master L1H1. Замовником виступила велика українська компанія, яка надає різні варіанти вантажоперевезень. Даний авторефрижератор призначений для перевезення різних видів медикаментів, тому в ньому одним з головних умов була підтримка певної температури всередині кузова, в незалежності від температури повітря зовні.

Внутрішня частина кузова має габаритні розміри (ДхШхВ) 2480х1660х1600 мм. Так як даний автомобіль повинен мати фіксований температурний режим (від +5 до + 20 ° С), замовником було прийнято рішення про встановлення не тільки холодильного обладнання, а й автономного обігрівача автомобіля. Термоізоляція автомобіля виконана шляхом установки блоків з пінополіуретаном, а також напиленням пінополіуретану в порожнини. Внутрішня обшивка термоізоляційної капсули виконана з алюмокомпозітних панелей. Автономний обігрівач Webasto встановлений під пасажирським сидінням, з з виводом воздуховода в кузов автомобіля. Виходячи з характеристик і побажань замовника, на автомобілі була встановлена ​​холодильна установка Thermo King C250 max 30. Для контролю температури всередині кузова встановлено реєстратор температури Touchprint.

Характеристики термоізоляційної капсули:

  • внутрішні габаритні розміри (ДхШхВ) 2480х1660х1600 мм;
  • робоча температура всередині кузова від +5 до + 20 ° С;
  • термоізоляція пінополіуретаном;
  • внутрішня обшивка стін алюмокомпозітние панелі;
  • утеплення підлоги;
  • покриття підлоги листами рифленого алюмінію;
  • отбортовка рифленим алюмінієм нижній частині стін;
  • освітлення за допомогою LED-ламп в стелі;
  • холодильна установка Thermo King C250 max 30;
  • автономний автомобільний обігрівач Webasto AT 2000 STC;
  • реєстратор температури Touchprint.

Характеристики шасі Renault Master L1H1:

  • колісна формула 4х2;
  • колісна база 3182 мм;
  • вантажопідйомність до 2,5 тонни;
  • дизельний двигун об’ємом 2,3 л. (Euro-5);
  • потужність 125 л.с .;
  • механічна 6-ступінчаста коробка передач;
  • макс. швидкість 143 км / год;
  • об’єм паливного бака 105 літрів.

У травні автомобіль Renault Master з термоізоляційної капсулою і холодильним обладнанням був переданий представникам компанії. Замовник залишився задоволений якістю виконання кузова і роботою рефрижераторної установки, в подальшому вони планують замовити виробництво ще декількох автомобілів для перевезення різних типів вантажів.

Наверх