Сучасний автопідйомник Paksan KT 285.25 на базі шасі МАЗ-4371N2.

Незважаючи на масу пропозицій найрізноманітнішої спецтехніки, яку пропонує вітчизняний ринок розглянутого устаткування, не завжди вдається купити автовишку що максимально відповідає запитам потенційних покупців.

З чим це пов’язано?

  • Недорогі автогідропідйомники, розроблені ще в минулому столітті, за ключовими параметрами давно застаріли.
  • У той же час багато сучасних автомобілів сильно поступаються за потужністю своїм, вищевказаним конкурентам.
  • А пристрої з азіатських країн, «скопійовані» з сучасних автопідйомників, нерідко з дотриманням ключових техніко-експлуатаційних параметрів, часто порівнюють з «російською рулеткою».

І якщо керівник комунального підприємства, разом з головним інженером і механіком задовольняються звичайної автовишки на базі старих зілов і аналогічних автомобілів, то власник власного підприємства навряд чи погодиться на подібну «економію». Для бізнесмена якісний і надійний автогідропідіймач – це не тільки потенційний прибуток, але і безпека його працівників, поважне ставлення всього колективу, а також репутація і відгуки про роботу компанії, які поширюються в наш час з фантастичною швидкістю.

Технічні показники даного автопідйомника і базового шасі.

  • Робоча висота підйому – 28 метрів.
  • П’ятисекційний стріла з горизонтальним вильотом – 16-17м.
  • Вантажопідйомність люльки – 250 кг.
  • Кут повороту робочої платформи становить 90/90 градусів, а сам поворот стріли – 360 градусів (що є високим показником навіть для сучасної моделі).
  • Робоча напруга в люльки – 220В, при обов’язковій ізоляції (згідно з нормами технічної безпеки ТУ України і міжнародним стандартам – 2500 В).
  • Управління гідропідйомником здійснюється, як з платформи транспортного засобу, так і з люльки гідропідйомника.
  • Габарити люльки – 1400 * 700 * 1100 (довжина, ширина, висота – відповідно).
  • Тип автопідйомника – телескопічний.
  • Кількість дверей і робочих місць – 2/3.
  • Повна маса шасі – 10 т.
  • Тип силового агрегату – дизельний.
  • Норма токсичності – ЄВРО 5.
  • Потужність двигуна – 170 к.с.
  • Колісна база – 3,7 м.

Додаткове обладнання.

Дотримуючись правил руху України (і наполегливих рекомендацій в країнах європейського союзу), на спецтехніці встановили: проблискові маячки, додаткові системи безпеки, а також інші способи виділитися в нестандартних ситуаціях. Для роботи з вишкою і її обслуговування передбачена платформа, виконана з листів рифленої сталі. Дуже радує той факт, що на фоні стереотипів про неможливість створити якісну спецтехніку, з кожним роком на території пострадянської простору ми зустрічаємо машини найвищого класу. Комфорт, економічність, раціональне комп’ютерне управління…

Тобто, створені всі умови для цікавої та ефективної роботи! Головне – вірити в свої сили і можливості.

Відео автогідропідіймача Paksan KT 285.25 на МАЗ 4371N2.

Наверх