В Polycar розробили та укомплектували партію авто для ліквідації аварій тепломереж.

В Polycar розробили та укомплектували три аварійно-відновлювальні машини (АВМ). Всі три машини передані КП «Київтеплоенерго» і тепер столичні ремонтні бригади зможуть більш оперативно ліквідовувати аварії тепломереж, що особливо важливо в опалювальний сезон. Закупівля цієї партії машин, їх спеціальне проектування та комплектація стали можливими завдяки технічній підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Проекту енергетичної безпеки .

Аварійно-відновлювальні машини виконані на базі шасі ISUZU NPS 75. Раніше в Polycar вже проектували та комплектували на базі даного шасі ISUZU авто для різних комунальних служб і так як вони відмінно себе зарекомендували, вибір логічно припав саме на них. Дані авто оснащені дизельним двигуном потужністю 155 л. с. (Євро-5), п’ятиступінчастою механічною коробкою передач, повним приводом і мають вантажопідйомність в 4,5 тонни. При цьому машини досить компактні, що важливо при роботі в міських умовах.

Постачальником даних шасі виступила група компаній ISUZU-ATAMAN Україна – офіційний дистриб’ютор вантажних автомобілів та пікапів ISUZU – ТОВ «Комтранскомплект» АТАМАН УКРАЇНА.

Фургони, якими оснащені аварійно-ремонтні автомобілі для КП «Київтеплоенерго», являють собою бескаркасную конструкцію з сендвіч-панелей, розділену на два основних відсіка: пасажирський і технологічний з нішами для технологічного обладнання, необхідного ремонтникам. Зовні передбачено необхідне сигнальне та освітлювальне обладнання. Так як на цій техніці виконуватимуть ремонтні роботи в місцях з обмеженим простором, сталеві бампера оснащені надійним захистом для стоп-сигналів і поворотников. Для кращої видимості автомобілів на дорогах розроблений яскравий дизайн. При розробці кузова даних автомобілів і вибору шасі, конструкторами враховувалося, що дані фургони повинні вміщати велику кількість різноманітного обладнання з швидким і зручним до нього доступом.

Технологічний відсік АВМ пристосований для транспортування робочого обладнання та інвентарю. Вхід в відсік оснащен двостулковими дверима в задній частині фургона, є висувна драбина, захована в спеціальній ніші, тут же – місце для драбини і транспортування довгих труб. Освітлювальне пристосування над входом в відсік може використовуватися в якості робочого прожектора під час виконання аварійних робіт в темний час доби, такі ж прожектори передбачені з усіх боків фургона. Покриття підлоги – рифлений противоскользящий металевий лист, в підлозі і в стінах – кріплення для перевезення ручних інструментів. У кузові – повний комплект інструментів, необхідних для проведення ремонтних робіт:

  • дизельний зварювальний генератор, розрахований на два поста, із зварювальними проводами і зварювальними пристроями (по 2 комплекти), а також пристроєм, що заземлює для зварювальних робіт;
  • маслостанция гідравлічна з приводом від ДВС (бензин), потужність 18 л/с;
  • відбійний молоток гідравлічного типу з повним комплектом насадок (піка, лопатка, трамбування) та відмінними експлуатаційними показниками (широкий температурний діапазон із захистом від вологи, можливість експлуатації в умовах запиленості та загазованості);
  • шліфувальна машинка з гідравлічним приводом з режимами різання, шліфування і т.д;
  • гідравлічна помпа для відкачування забрудненої води;
  • гідравлічний трубний різець;
  • електричний вентилятор з функцією аспиратора;
  • шланг для приєднання гідравлічних пристосувань загальною довжиною до 60 м;
  • помпа з електричним приводом для відкачування забрудненої води;
  • генератор бензинового типу;
  • заглушки пневматичні для герметизації трубопроводів різних модифікацій;
  • компресор поршневий;
  • комплект інструментів та пристосувань (кутова шлифмашинка, міксер, стропи, гайкові ключі, ліхтар, прожектор та інше).

Використання гідравлічного обладнання допомагає проводити роботи в місцях, де недоцільно користуватися електрообладнанням з огляду на те, що на нього може потрапити вода, пил або бруд. Така взаємозамінність значно збільшує термін служби обладнання.

Подбали конструктори і про комфорт робочої бригади. Пасажирський відсік розрахований на бригаду з 6 чоловік, плюс водій та 2 пасажирських сидіння в кабіні. Відсік обладнаний:

  • 6 комфортабельними сидіннями з ременями безпеки та стаціонарним столом;
  • вікном, яке може використовуватися в якості аварійного люка;
  • переговорним пристроєм для зв’язку з водійської кабіною;
  • шафкою для особистих речей членів бригади;
  • світильниками та електричними розетками;
  • опалювальним пристроєм та автономним кондиціонером.

У відсіку також є чайник і мікрохвильова піч. Вхід в відсік обладнаний дверима відкидного типу та ступенями з поручнями. На двері, крім основних елементів фурнітури, передбачений фіксатор для відкритого положення. Покриття підлоги – багатошарове, вологостійке, з термоизолирующим шаром. Стіни оброблені пластиком, в стельової конструкції передбачен додатковий аварійний люк.

Всі три машини передані КП «Київтеплоенерго» і тепер столичні ремонтні бригади зможуть більш оперативно ліквідовувати аварії тепломереж.

Відеоогляд аварійно-відновлювальної машини КП “Київтеплоенерго”.

Наверх