Партія вахтовок на базі Iveco Eurocargo з комфортабельними салонами.

Далеко не в кожному випадку зручніше для перевезення робочого персоналу використовувати звичайний автобус. Як правило, краще для таких цілей адаптована вахтовка. Це спеціалізований транспортний засіб, призначений для централізованого перевезення досить чисельних робочих бригад на будь-які відстані в комфортних для них умовах.

Представляємо вашій увазі вахтовий автобус цього типу, розроблений виробничою компанією Polycar. Базується цей транспортний засіб на шасі автомобіля IVECO, моделі EuroCargo ML110E25WS, оснащеного 6-циліндровим дизельним двигуном, потужністю 251 к.с. з механічною шести ступінчастою коробкою передач, колісна формула 4х4 з односхилим ошиновкой передньої і задньої осей. Кабіна водія укороченого типу з місцем водія і двома пасажирськими сидіннями. Поставка шасі була організована нашим надійним бізнес-партнером, компанією АМАКО.

На шасі цього авто встановлено пасажирський фургон з такими техніко-виробничими характеристиками:

  • кількість місць для сидіння – 22. Сидіння комфортабельні, напівм’які, травмобезпечні, з антивандальним виконанням. Розташовуються парами, на спинці сидіння, ближнього до проходу між рядами, передбачений індивідуальний поручень, який полегшує вставання, посадку, рух по проходу;
  • вікна. По всій довжині бічної стінки розташовані вікна загальною чисельністю 9 штук. Частина з яких глухі, інші оснащені кватирками висувного типу;
  • двері. Посадкова дверь в передній частині фургона і одностулкова дверь відкидного типу в задній частині пасажирського відділення;
  • освітлювальна система. 8 LED-світильників, врізаних в стельову обшивку;
  • опалювальні системи. Передбачено дизельний обігрівач автономного типу і незалежна від нього система обігріву від пристрою охолодження двигуна;
  • монітор в передній частині фургона з підтримкою різних варіантів підключення;
  • система зв’язку з водійської кабіною;
  • проблискові маячки оранжевого кольору на кабіні.

Внутрішня і зовнішня обшивки фургона виконані із зносостійких і корозієстійких матеріалів. В даному випадку це алюмінієва композитна панель. Передбачено ізоляційний шар між обшивками – екструдований пінополістирол товщиною не менше 40 мм.

Зовнішнє оздоблення фургона включає в себе два ящика для інструменту та інших різновидів необхідного обладнання. Захисні алюмінієві велоотбойнікі, підкрилки, аварійно-вентиляційні люки в стельової обшивці (2 шт.).

Загальна кількість перевезеного персоналу (враховуючи два сидіння в кабіні) становить 24 людини. Таким чином, даний транспортний засіб здатний перевозити одночасно кілька бригад. Тому, можна стверджувати, що купити вахтовки такого типу корисно будь-яким підприємствам, яким за родом діяльності необхідно споряджати робочі (або вахтові) групи на віддалені об’єкти.

Це можуть бути об’єкти, розташовані в місцевостях з утрудненим під’їздом в силу складних погодно-кліматичних умов, бездоріжжя і інших несприятливих чинників. З урахуванням підвищеної прохідності даного авто, і якісно облаштованих автономних систем життєдіяльності експлуатація цього транспортного засобу суттєво полегшить багато виробничих завдань для підприємства.

Відео вахтових автобусів, виконаних на базі Iveco Eurocargo.

Наверх