Партія автомобілів для перевезення ув’язнених на базі Ford Transit.
Дата публікації
17 Листопада 2020Силовики в своїй діяльності можуть виконувати різні завдання і для забезпечення ефективності їх вирішення їм потрібні різні технічні засоби. У тому числі і транспортні. Для певного кола завдань необхідний автомобіль для перевезення ув’язнених.
Експлуатаційні умови у таких авто досить специфічні, тому й оснащення теж нетривіальне. Але, як і в більшості спецтехніки, яку торговельна марка Polycar пропонує працівникам силових відомств, оснащення та комплектація даної партії авто виконані на високому рівні з урахуванням всього необхідного.
За базу для даної партії автозаків використано шасі вантажо-пасажирських автомобілів марки Ford Transit, що пройшли необхідну сертифікацію, що мають чудові експлуатаційні властивості та відповідне конструктивне виконання (суцільнометалевий кузов, достатня вантажопідйомність і місткість).
Дані автозаки призначені для використання в роботі органів поліції та розраховані на одночасне перевезення:
- до 9 осіб, узятих під варту. Розміщуються вони в шести камерах, з яких п’ять одиночних та одна загальна, розрахована на 4 чоловік;
- шістьох супроводжуючих співробітників поліції, включаючи водія авто.
У кабіні автомобіля поруч з місцем водія на пасажирському кріслі розміщується командир наряду супроводу. Даний відсік відокремлений від фургона міцної металевою перегородкою. Крісла в цьому відсіку збережені від базової комплектації авто.
У фургоні є відсік для інших членів наряду супроводу. Поліцейські з наряду супроводу під час руху розміщуються на спеціальних місцях з відкидними сидіннями. В їх відсіку передбачено наявність стелажів для розміщення речей.
Далі в фургоні знаходяться одиночні камери, а в його задній частині камера загального змісту. Між камерами передбачений прохід, поділяються камери листовим металом. Камери оснащені міцними дверима, в яких облаштовані вентиляційні пояса в кількості двох штук, встановлені на різній висоті (у верхній та в нижній частинах), і виготовляються з перфорованого металевого листа.
Усередині камер:
- вікна оброблені зсередини перфорованим металевим листовим матеріалом;
- поручні;
- сидіння зі спинками.
Сидіння і спинки до них виготовлені з міцної, влагоустойчивой бакелітовій фанери і мають покриття, що запобігає прослизання. Обшивка фургона складається з внутрішнього і зовнішнього листів, прикріплених до посиленого металевого каркаса, необхідного для забезпечення необхідного рівня міцності всієї конструкції. Між листами обшивки передбачено наявність термоизолирующего прошарку, завдяки якому, а також внаслідок укомплектованості системою опалення можлива експлуатація даного засобу спецтехніки в будь-яких температурних умовах.
Пол в камерах виготовлений з металевого листа, в відсіку для супроводжуючого наряду та в проході між камерами передбачено міцно закріплене покриття (гума або матеріал з аналогічними експлуатаційними властивостями). Конструкція підлоги також передбачає наявність дренажних отворів з пробками, завдяки яким можлива серйозна санітарна обробка підлоги і фургона в цілому.
У кожній з камер, в коридорі, а також зовні передбачені камери спостереження, зображення виводиться на екран в кабіні, також проводиться запис в сховище при транспортуванні ув’язнених.
На даху над відсіком для наряду супроводу вмонтований люк аварійно-рятувального призначення. Конструкція запірного пристрою для люка передбачає можливість його відкривання, як зсередини, так і зовні.
У конструкції автозаку наявна система вентиляції та кондиціонування. Встановлений кондиціонер, від якого по воздуховодам кондиційоване повітря надходить в камери та в відсік для наряду супроводу.
Крім зазначених засобів оснащення автомобіль обладнаний освітлювальною системою, а також сигналізацією.