Партія евакуаторів з боковим завантаженням – тепер ми можемо все!

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR» і є постачальником комерційних автомобілів, а також виробляє кузови для виконання різних завдань, передала клієнту партію спеціальних автомобілів, призначених для евакуації несправних легкових автомобілів, або таких, які порушують правила паркування. На особливу увагу заслуговує факт того, що, виконуючи це замовлення компанія успішно освоїла виробництво евакуаторів з боковим завантаженням.

Враховуючи значну кількість завдань, які вирішуються за допомогою спеціальної техніки, такої як автоевакуатори, вже недостатньо пропонувати клієнтам платформу з лебідкою. Бізнес, який має у своєму розпорядженні автопарк, що складається з різних автомобілів, що відрізняються габаритами, спорядженою масою, особливостями транспортування, потребує нових рішень. Тому, щоб клієнти, які вибирають спеціальну техніку під брендом «POLYCAR», мали можливість купити евакуатор, що ідеально підходить саме під їхню сферу діяльності, компанія пропонує нову модифікацію: евакуатор з боковим завантаженням.

Вже наявний досвід у виробництві різних модифікацій та варіантів евакуаторів, таких як, наприклад, з висувними трапами, з кранами-маніпуляторами, а також зі зсувною платформою, дозволив компанії успішно освоїти та налагодити виробництво евакуатора з боковим завантаженням, завдяки чому тепер компанія має у своєму арсеналі всі можливі варіанти евакуаторних автомобілів. Саме ця модифікація останнім часом має все більший попит і має цілу низку переваг, завдяки яким клієнти замовляють саме таку спецтехніку. Компактність, яку забезпечують габаритні розміри самого автомобіля, дозволяє працювати навіть у тісному трафіку міста, а швидкість завантаження та вивантаження дає можливість використовувати техніку з максимальною ефективністю.

Щодо технічної сторони проекту, то партія автоевакуаторів виконана з використанням шасі вантажного автомобіля IVECO EuroCargo ML120EL18. Ця модель займає в ієрархії автовиробника ступінь між легким Daily та важким Stralis. Колісна формула 4*2 і вантажопідйомність (шасі) до 7620 кг дозволяють забезпечити транспортування більшості можливих легкових автомобілів, а завдяки вдалому поєднанню дизельного двигуна з механічною коробкою перемикання передач, автомобіль завжди має запас тяги, при цілком прийнятних показниках витрати палива. Саме ж спецобладнання являє собою модель Eurolift 4011 від відомого турецького виробника подібної техніки. Перш ніж зупинитися саме на цьому бренді, ми розглянули безліч варіантів, оцінивши співвідношення ціна/якість/функціональність.

Наверх