Завершено виробництво зерновоза та передача клієнту

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR» та виготовляє різноманітні варіанти спеціальної техніки для різних сфер бізнесу, успішно завершила роботу над новим проектом для аграрної фірми. Клієнту, якому була потрібна техніка для транспортування зерна, були передані ключі від зерновоза, виконаного на шасі вантажного автомобіля DAEWOO Maximus.

Клієнти, яким для вирішення завдань із транспортування вантажів, виконання висотних та монтажних робіт необхідна справді серйозна техніка, яка при цьому вже заробила репутацію, і залишається доступною на тлі однокласників, все частіше вибирають шасі від південнокорейського автовиробника Daewoo. Підтвердженням цього став найширший вибір варіантів спеціальної техніки, яка успішно працює на об’єктах та дозволяє бізнесу ефективно функціонувати.

Саме шасі Daewoo стало основою для різних модифікацій автомобілів з кузовами виробництва polycar, серед яких і звичайні бортові платформи, і фургони промтоварні, і фургони з гідропідйомниками, а також крани-маніпулятори. І це далеко не повний перелік варіантів надбудов, які зараз доступні клієнтам. Тепер же для компаній, які працюють в аграрному секторі, стала доступна новинка – зерновоз із самоскидним кузовом.

Як було сказано вище, в якості бази взято шасі Daewoo Maximus з колісною формулою 6х6. Така основа дозволяє монтувати надбудову у вигляді самоскидного кузова об’ємом 32 м3. Оскільки умови розвантаження можуть бути різними і немає як такого стандарту, клієнт замовив у виробництво кузов, що передбачає тристороннє перекидання: на праву сторону, на ліву і назад. Конструкція бортів передбачає рухому нижню частину, що відкривається, тоді як верхня залишається нерухомою, в той же час задній борт, його верхня частина відкривається в бік, для завантаження зернометом, або ж відкривається разом з нижньою частиною, якщо потрібно завантаження європалетами. У самій конструкції кузова була використана сталь, що відповідає всім стандартам і добре зарекомендувала себе при виробництві таких кузовів, також кузов пофарбований емаллю, яка захищає метал від корозії. Що стосується вимог до транспортування такого специфічного вантажу як зерно, то верх кузова закривається тентованою тканиною. Для зручності керування перекиданням кузова передбачено пульт дистанційного керування.

Наверх