Виробництво автомобіля з борт-тентом завершено
Дата публікації
16 Грудня 2022Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR» та виробляє різні варіанти спеціальної техніки для різних сфер бізнесу, надає своїм клієнтам найширший вибір рішень для бізнесу. Асортимент настільки великий, а кількість можливих модифікацій і поєднань дозволяє задовольнити практично будь-який запит, просто бортова платформа або ж такі складні спеціальні автомобілі як паливозаправник, машина швидкої допомоги, аварійно-відновлювальні автомобілі і т.д.
Результатом виконання замовлення, робота над яким зовсім недавно була успішно завершена, традиційно, з чітким дотриманням термінів, став автомобіль з надбудовою у вигляді тентованої бортової платформи. Такі автомобілі користуються дуже високою популярністю у клієнтів завдяки тому, що кузов борт-тент придатний для перевезення переважної більшості вантажів. Зрозуміло, йдеться про матеріали та товари, які не вимагають особливих температурних умов і потребують лише захисту від впливу навколишнього середовища.
Тим не менш, такий простий на перший погляд кузов вимагає не тільки коректного підходу до особливостей конструкції, але і враховувати експлуатаційні характеристики та матеріали, що використовуються у виробництві. Кожен із параметрів був врахований і взятий до уваги, що дозволило отримати відмінний результат, на який і очікував клієнт. Як основу було взято шасі комерційного автомобіля Renault Master у модифікації L3 з кабіною Double Cab. Подібна форма кабіни дозволяє доставити до місця завантаження або розвантаження бригаду робітників.
Що ж до самої конструкції, то бортова платформа стандарту «Євро+» з платформою з посиленого алюмінієвого профілю кріпиться до рами. Як матеріал для бортів використаний алюміній, що робить конструкцію легше та стійкіше до корозії. Для підлоги була взята бакелітова вологостійка фанера, в якій передбачені 8 петель для кріплення вантажу, розрахованих на навантаження в 500 кілограмів кожна. Крім цього, у списку додаткового обладнання передня захисна стінка з бакелітової фанери висотою 1250 мм., втоплена в борт фурнітура єврозразка, маркерні вогні та веловідбійники. Сам же тент є каркасом з профільної труби на який змонтована тентова тканина щільністю 650 г/м2 з люверсами, петлями і митним тросом.