Завершено виробництво самоскида і автомобіль передано клієнту

Компанія “Спец-Ком-Сервіс”, яка майже півтора десятка років працює під брендом “POLYCAR” і займається виробництвом широкого асортименту всілякої спеціальної техніки для різних сфер бізнесу, завершила роботу над черговим проектом для свого клієнта. Цього разу результатом стало виробництво і передача замовнику автомобіля з самоскидною платформою, виконаної на базі шасі Iveco Trakker, які стають дедалі популярнішими у українських клієнтів.

З поступовим поверненням бізнесу до звичної діяльності, наскільки це дозволяє ситуація в Україні, відновлюється робота на різноманітних об’єктах, реалізація яких була тимчасово припинена. І практично у всіх сферах, які пов’язані з будівництвом, бізнес відчуває необхідність поповнення автопарків такою технікою, як самоскиди. Дійсно, без подібної спецтехніки дуже складно уявити майданчики, де ведеться або будівництво, або відновлення, або ж демонтаж об’єктів. При цьому, в кожному конкретному випадку клієнти потребують особливого, індивідуального підходу. Конструкція надбудови, що здається на перший погляд нескладною, насправді дає змогу пропонувати клієнту оптимальний варіант, з урахуванням завдань, які виконуватиме автомобіль з надбудовою у вигляді самоскидної платформи.

Проєкт, про який ідеться, це не перший досвід компанії, а той факт, що саме шасі італійського автовиробника Iveco як “база” встигли заробити в клієнтів репутацію надійної в експлуатації техніки, дає змогу розширювати асортимент. Дійсно, останнім часом шасі Iveco як основу, на яку монтуються надбудови для різних сфер діяльності та завдань, дедалі частіше обирають компанії, яким необхідна якість і надійність, при цьому з адекватною вартістю. Тому виробництво самоскида саме на основі Iveco Trakker стало логічним продовженням розширення доступних клієнтам варіантів.

Саме шасі являє собою конструкцію з колісною формулою 6х4, що дає змогу працювати навіть у важких умовах, де немає звичного дорожнього покриття, на додаток до повного приводу – найпотужніший двигун, а також жорстка та міцна рама – все свідчить про запас міцності, який має цей автомобіль. Сама ж самоскидна конструкція передбачає виконання розвантаження на три сторони і складається з рухомої і нерухомої платформ. Нерухома платформа являє собою жорстку зварену конструкцію, прикріплену до рами автомобіля. Своєю чергою рухома платформа зварена з профільних труб з настилом підлоги з металу, з необхідним запасом міцності конструкції і матеріалів. У рух платформу приводить гідроциліндр, у місці кріплення якого задля посилення приварено опорний майданчик, а сама металева підлога має товщину 4 мм, тоді як сталеві борти мають товщину 3 мм, у конструкції яких передбачено проміжні стійки.

Наверх