Завершено виробництво партії аварійно-відновлювальних автомобілів

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», має понад півтора десятки років досвіду у виробництві автомобілів та різної спеціальної техніки для всіляких сфер бізнесу, а також для виконання різноманітних завдань, завершила роботу над проектом, в рамках якого було проведено партію аварійно-відновлювальних автомобілів. Спеціальна техніка на базі шасі автомобілів ISUZU NPR 75L-K передана клієнту та залучатиметься для виконання робіт з обслуговування, а також планових ремонтів та усунення нештатних ситуацій на Миколаївській ТЕЦ.

Холодне півріччя завжди пов’язане з ризиками для організацій, які забезпечують постачання населенню теплоносія. При цьому саме взимку виникають ситуації, які вимагають не просто здійснення поточного ремонту, а усунення аварій, що загрожують перебоями у забезпеченні домогосподарств теплом. Оскільки в процесі ремонту або роботи на аварійній ділянці може знадобитися спеціальне обладнання, а ремонтну бригаду при цьому необхідно не просто доставити, а й забезпечити належний рівень комфорту оптимальним рішенням стає особлива конструкція аварійно-відновлювального автомобіля.

“Зараз складно уявити фургон для аварійних бригад, без будь-яких засобів, що забезпечують не лише комфортну температуру для працівників, які виїхали на об’єкт, а й компонування, коли не було поділу на робочу та пасажирську зони. Саме тому у процесі проектування подібної техніки ми завжди приділяємо велику увагу людям, а також підходу до раціонального використання доступного простору”, зазначили у прес-службі компанії.

До переданих клієнту аварійно-відновних автомобілів у процесі виробництва застосовувався саме такий підхід. Конструкція фургона передбачає поділ на два відсіки, які виконують певний функціонал. Так, пасажирський відсік, окрім сидінь та столу, передбачених для розміщення шести осіб, оснащений автономним дизельним обігрівачем, системою освітлення, вентиляції та кондиціювання, а підлога оброблена п’ятишаровою сендвіч-панеллю з неслизькою поверхнею. Що ж до технологічного відсіку автомобіля, то при проектуванні та виробництві використовувалися зносостійкі матеріали, такі як рифлений алюміній в обробці підлоги. У конструкції передбачені петлі для кріплення інструментів, ремені для фіксації вантажів, а також полиці для розміщення інструментів та спеціального обладнання. Крім цього в конструкції аварійно-відновлювального автомобіля встановлені технологічні бокси з поворотними механізмами для вертикального завантаження балонів, з надійним кріпленням, тоді як під фургоном спроектований пенал, який закривається кришкою відкидної і призначений для транспортування труб.

Наверх