Завершено роботу з виробництва великої партії аварійно-ремонтних автомобілів

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що працює майже п’ятнадцять років під брендом «POLYCAR» і займається проектуванням, виробництвом та підбором оптимальних варіантів автомобільної техніки та спеціальних автомобілів для виконання різноманітних бізнес-завдань, успішно завершила ще один проект. Днями клієнту, техніка якого працює у сфері обслуговування комунальних мереж, було передано велику партію аварійно-ремонтних автомобілів. Спеціальні автомобілі, в основі яких були використані шасі ISUZU, виготовлені з дотриманням усіх термінів та побажань замовника, обумовлених у заявці та вже успішно виконують завдання.

Об’єкти комунального господарства у будь-якому населеному пункті, незалежно від розміру, потребують не лише регламентного обслуговування, а й здійснення оперативного ремонту. При цьому до аварій, що трапляються через зношеність комунікацій, додаються ризики пошкоджень внаслідок воєнних дій. Але, якою б не була причина, без якісної спеціальної техніки, яка здатна не тільки доставити ремонтну бригаду до місця проведення робіт, а має на борту все необхідне обладнання для усунення проблеми, завдання нездійсненне. Саме тому комунальні господарства з різних регіонів України все частіше звертаються із замовленням на виробництво аварійно-відновлювальних машин, які або розширюють вже наявний автопарк, або ж приходять на заміну автомобілям, що морально і технічно застаріли.

В рамках роботи над черговим замовленням клієнта у виробництво було розміщено замовлення на партію спеціальних автомобілів на базі шасі ISUZU моделі NPR75L-K, для яких було виготовлено та змонтовано фургони, розраховані на перевезення бригади ремонтників та обладнання. Відповідно до вимог, що зараз висуваються до техніки подібного роду, фургон розділений на два окремі відсіки: пасажирський та технологічний. Відсік, призначений для бригади, забезпечує належний рівень комфорту та безпеки для фахівців, які працюватимуть на об’єкті. У відсіку передбачені пасажирські місця для сидіння, столик, рундуки для особистих речей, а також з метою виконання та дотримання норм перевезення пасажирів передбачені і сертифіковані ремені безпеки.Крім найнеобхідніших опцій, відсік обладнаний автономним дизельним обігрівачем і шафою для одягу з опаленням для просушування.

Для транспортування та перевезення спеціалізованого обладнання та інвентарю у конструкції передбачено як технологічний відсік, так і ніші. Сам відсік обшитий зсередини вологостійким алюмокомпозитним матеріалом, що виключає появу вогнищ корозії і підвищує довговічність кузова, підлога покрита зносостійким гумовим покриттям. Технічний відсік також обладнаний автономним дизельним обігрівачем та стелажами для інструментів. Що стосується ніш, то їх у конструкції передбачено 5: дві симетрично розміщені в задній частині кузова бічні ніші для перевезення пропанового та двох кисневих балонів, ніші праворуч по ходу руху автомобіля – одна для перевезення бензинового генератора, інші дві ніші – для розміщення дрібного інструменту, витратних матеріалів, огорож та дорожніх знаків.

Про нові АВМ на новинному каналі ТРК МАРТ.

Наверх