Виробництво самоскида на базі JAC N120 завершено та техніка передана клієнту

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», що працює під брендом «POLYCAR» майже півтора десятки років і є виробником та постачальником різноманітних комерційних автомобілів, а також різної спеціальної техніки, яка використовується для виконання завдань у різних сферах бізнесу, успішно завершила роботу над черговим проектом . Асортимент доступних для замовлення автомобілів з самоскидною платформою, або простіше кажучи, самоскидів, поповнився моделлю на базі вантажного шасі китайського автовиробника JAC N120.

Будівельна техніка, яка залучається не тільки для зведення нових об’єктів, а й для відновлення таких, що постраждали внаслідок війни, має все більший попит. При цьому одними з найбільш затребуваних є вантажні автомобілі, призначені для перевезення сипучих вантажів, для розвантаження яких не потрібно додаткової техніки. Йдеться про самоскиди, які завдяки особливостям конструкції кузова здатні самостійно здійснювати вивантаження, що значно економить час. Саме цей вид будівельної техніки був необхідний клієнту та замовлення було виконано у чітко обумовлені терміни з урахуванням усіх технічних особливостей.

Якщо детальніше зупинитися на технічній складовій проекту, то як «основу» клієнту було запропоновано оптимальний за співвідношенням ціни та якості варіант, а саме вантажне шасі автомобіля JAC N120. Завдяки тому, що шасі укомплектоване економічним та тяговим дизельним двигуном екологічного стандарту Євро-5, що працює в парі з п’яти-ступінчастою коробкою перемикання передач, самоскид придатний для виконання більшості завдань. У той же час, дорожній просвіт 186 мм і вантажопідйомність понад 8 тон забезпечують цій техніці відмінні експлуатаційні характеристики.

Сама ж надбудова складається з нерухомої та рухомої платформ, а також додаткового обладнання. Нерухома платформа виконана у вигляді твердої зварної конструкції, прикріпленої до рами автомобіля. У свою чергу рухома платформа є конструкцією, звареною з профільних труб і металевих профілів з металевою підлогою товщиною 4 мм. Конструкція передбачає вивантаження на 3 сторони, відповідно передній борт жорстко встановлений на платформі, а задній і бічні борти відкидні. Традиційно для такої надбудови низ платформи посилено спеціальною конструкцією, до якої приварено опорний майданчик гідроциліндра, а по кутах до платформи приварені спеціальні стійки зі спеціальними запорами, що фіксують платформу в транспортному положенні.

Наверх