Виконано заявку на виробництво аварійно-бригадного фургона

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка працює не перший рік під брендом «POLYCAR» у сфері проєктування, виробництва і розробки під клієнта різноманітної техніки, яку залучають для вирішення різноманітних завдань, нещодавно успішно завершила роботу над черговим проєктом. Одному з регіональних підрозділів компанії, що відповідає за підтримання об’єктів критичної інфраструктури в робочому стані, потрібен був автомобіль, який буде використовуватися для ремонту та обслуговування електромереж, і під клієнта був зроблений аварійно-бригадний фургон на базі ISUZU NPS75L-K.

Зараз, в умовах повномасштабної війни, надважливим стає доступ жителів міст і сіл до послуг, без яких існування стає неможливим. Безперебійне постачання води, постачання газу і звичайно ж, електроенергії. Кожна з мереж комунікацій потребує пильної уваги, регламентного обслуговування та ремонту. Якщо до цього додати необхідність реагувати на аварії, які відбуваються або через зношення мереж, або через руйнування внаслідок війни, складно переоцінити наявність техніки, яка дасть змогу оперативно доставити все необхідне, включно з фахівцями, до місця ремонту. Саме тому, незважаючи на важкі часи, одна з обласних енергетичних компаній звернулася із запитом на виробництво автомобіля, який дасть змогу вирішити подібні завдання.

Як основу клієнту було запропоновано «базу» у вигляді шасі вантажного автомобіля ISUZU NPS75L-K. Ця модель вже давно використовується в різних сферах бізнесу і по праву користується репутацією надійного транспорту, який перевірений часом і умовами експлуатації. Завдяки своїм габаритам і технічним характеристикам шасі ідеально підходить для розміщення надбудови у вигляді аварійно-бригадного фургона. Більше того, колісна формула 4*4 розширює можливості цього ремонтного фургона, який зможе за необхідності з’їхати з доріг з покриттям.

Сама ж конструкція виконана за схемою, яка дає змогу чітко розмежувати місце для самої бригади та обладнання. Фургон розділений на два відсіки: пасажирський і технологічний відсіки. Пасажирський відсік має чотири пасажирські місця, нижня частина яких виконана у вигляді рундуків, де можна розміщувати особисті речі та обігрівач, тоді як верхня частина виконана у вигляді суцільної спинки з підголівниками та обладнана двоточковими ременями безпеки для кожного пасажира. Для підвищення зносостійкості та практичності стіни пасажирського відсіку зсередини обшиті вологостійким металокомпозитним матеріалом, а підлогу утеплено та вкрито прогумованим покриттям на вологостійкій фанері. Крім цього, у відсіку встановлено автономний дизельний обігрівач, який можна використовувати під час тривалих стоянок і заглушеному двигуні автомобіля.

Своєю чергою технологічний відсік, призначений для перевезення спеціалізованого обладнання та інвентарю для ремонтних робіт, обшитий зсередини алюмокомпозитним матеріалом, а в самому відсіку розміщений слюсарний стіл. В обшивці підлоги використано рифлений сталевий лист товщиною 3 мм, що дає змогу захистити підлогу від пошкоджень. Крім столу у відсіку розміщені шафа з шухлядою для зберігання робочого інвентарю, шафа на два відділення з можливістю просушування одягу ремонтників. Також, як і в пасажирському відсіку, в технологічному відсіку передбачено автономний обігрівач.

Наверх