Завершено виробництво партії аварійно-відновлювальних автомобілів на базі Renault Master

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка понад п’ятнадцять років надає послуги з виробництва, проєктування та розробки для клієнта всіляких автомобілів і різноманітної спеціальної техніки під брендом «POLYCAR», успішно завершила роботу над партією аварійно-відновлювальних автомобілів. Спеціальна техніка, в якості основи для якої були обрані комерційні автомобілі Renault Master, вже передана клієнту і виконує завдання.

Забезпечення безперебійного постачання послуги або ж ресурсу, особливо такого важливого для населення, як вода, завжди було і буде першочерговим завданням для комунальних господарств будь-якого регіону. Зрозуміло, що для виконання цього завдання комунальні мережі мають підтримуватися у справному стані, що передбачає регулярне технічне обслуговування, регламентні ремонти та усунення позаштатних ситуацій, спровокованих аваріями. Додайте до цього ризики пошкодження інфраструктури внаслідок повномасштабної війни, в якій живе країна, і завдання забезпечення функціонування комунальних об’єктів стає ще складнішим.

Цим зумовлений зростаючий попит клієнтів на автомобілі, які давно стали не просто транспортом для доставки бригади фахівців, здатних виконати ремонт або усунути наслідки аварії, а перетворилися на справжні майстерні на колесах. І це не перебільшення, оскільки ще на етапі проєктування та обговорення деталей, для клієнта виходить на перший план такий параметр, як оптимальний баланс між комфортом для ремонтної бригади і набором обладнання. А якщо до цього додати відносно невеликі габарити самої конструкції надбудови, де все це має бути розміщене, то лише великий досвід виконання таких проєктів стає вирішальним.

Оскільки компанія завжди прагне не тільки виправдати, а й перевершити очікування клієнтів, проєкт, про який ідеться, став черговим підтвердженням цих слів. Рівень якості «бази» та надбудови повинні відповідати, забезпечувати належний рівень надійності, готовності до непростих умов експлуатації і при цьому, мати адекватну ціну. Тому як шасі для монтажу фургона було обрано Renault Master з подвійною кабіною, модифікацію, що добре відома українським клієнтам і широко використовується в різних сферах бізнесу.

Якщо ж зупинитися докладніше на особливостях конструкції надбудови, то фургон, з урахуванням габаритних розмірів шасі, складається з технологічного відсіку, який призначений для перевезення спеціалізованого обладнання та інвентарю, а також низки технологічних ніш. Для підвищення зносостійкості відсік і підлога обшиті рифленим алюмінієвим листом. У списку обладнання верстат з лещатами, кріплення для перевезення лопат і брухту, стелажі, шафа для зберігання речей і автономний дизельний обігрівач Eberspacher Airtronic D2.

Наверх