Партія аварійно-відновлювальних машин Київводоканалу.

Ми часто з упередженням ставимося до роботи наших комунальних служб. Але жителі сучасних міст чудово усвідомлюють, що вони сильно залежать від якості їх роботи. Тому забезпечення їх продуктивної технікою – це важливий крок, необхідний для підвищення якості роботи та своєчасного надання необхідних послуг на належному рівні.

Представляємо вашій увазі недавні розробки торгової марки Polycar, призначені для київського міського водоканалу. В даному випадку це три АВМ (аварійно-відновлювальна машина), спроектовані на базі однотипного шасі, але відрізняються деякими своїми техніко-експлуатаційними властивостями.

В якості основи в усіх трьох випадках використано авто марки ISUZU NPR-75L-K, оснащене 4-хціліндровим, 4-тактний двигуном потужністю 155 к.с, механічною коробкою передач, колісна формула 4х2.

На шасі названих авто нами встановлені фургони, з шаром термоізоляції. Як матеріал для каркасів використаний сталевий гнутий профіль та сталеві труби з прямокутним поперечним перетином. Зовнішня обшивка фургонів – металокомпозитний матеріал, внутрішня обробка – алюмінієвий лист з рифленою насічкою. Термоизолирующий прошарок товщиною не менше 40 мм.

Фургон у всіх трьох випадках складається з двох відділень:

  • пасажирське відділення. Призначено для перевезення ремонтної бригади і розташовується в передній частині фургона;
  • технологічне відділення. Має трохи більші розміри в порівнянні з пасажирським, розташовується в задній частині фургона та призначене для транспортування необхідного робочого обладнання, матеріалів та виконання різних слюсарних, збірних робіт, а також ряду інших технологічних заходів.

Термоізоляційний прошарок передбачен в обох відділеннях фургона.

Пасажирське відділення оснащено 2 сидіннями з ременями безпеки для розміщення на них 4 членів робочої бригади. Загальна пасажиромісткість у кожної машини водоканалу становить 6 чоловік плюс водій. Опори у сидінь у відділенні для бригади виконані у вигляді містких рундуків, які можуть використовуватися для перевезення особистих речей співробітників або додаткових одиниць робочого інструмента і матеріалів.

Також передбачений стаціонарний стіл, спинки для сидінь в парному виконанні, є вікно що відкривається, яке може бути використане в якості аварійного виходу в разі потреби. Крім цього, в стелю вмонтовано аварійний люк. В наявність також освітлювальна система, опалювальний агрегат, що дозволяє безперешкодне використання АВМ в зимовий час.

Основний вхід в пасажирське відділення – відкидна двері в передній частині фургона по правому борту. Вхід оснащений стаціонарними сходами, обшитими листовим, рифленим алюмінієм. Обшивка статі – вологостійка фанера з обробкою гумовим покриттям.

Також в даному відсіку передбачена сигналізація та двосторонній зв’язок з водійської кабіною.

Технологічний відсік має вхід з тильної сторони фургона, оснащений двостулковими відкидними дверима та висувною драбиною, що витягується в разі потреби з під днища фургона. У технологічному відсіку є наступні види стаціонарного обладнання:

  • верстак з лещатами;
  • стелаж з полицями для оснащення і матеріалів;
  • опалювальний автономний пристрій.

Крім того, в фургонах вмонтовані технологічні ніші. В одному з них – це ніша для бензинового генератора, окрема ніша для гідравлічного обладнання та ніша для великогабаритного інструмента (ломи, лопати та інше). У двох інших АВМ є ніші, призначені для робочих інструментів, обладнання, огороджувальних пристроїв і робочих матеріалів. Ніші у всіх випадках мають окремі двері з можливістю відкривання зовні авто, надійні замки, що запобігають відкриванню під час руху і зручні конструктивні особливості, з доступом до них з боку обслуговуючого персоналу.

Наверх