Вперше в Україні – автомобіль швидкої допомоги на базі MAN TGE.

Якість роботи системи охорони здоров’я залежить від багатьох факторів. Сюди можна віднести і кваліфікацію лікуючого персоналу, і якість оснащення лікувальних установ, і інші показники. Але одним з найважливіших факторів, що характеризують здатність медиків, своєчасно надати допомогу тому, кому вона найбільше потрібна, є робота служб швидкої допомоги. Швидкість прибуття, функціональність і максимально можливий рівень оснащеності – ось ті компоненти, з яких і складається надання цієї невідкладної послуги.

І саме цими критеріями керувалися розробники виробничої компанії Polycar при підготовці даного автомобіля швидкої допомоги. Тому найбільшу увагу при проектуванні цього авто ми звертали на облаштування відсіку для транспортування пацієнта, яке одночасно є місцем роботи медичної бригади. Устаткування, що є в арсеналі у медиків, включає в себе:

  • міцні, функціональні і надійні носилки, що характеризуються малою власною масою, підвищеною мобільністю і розраховані на транспортування пацієнта вагою не менше 180 кг;
  • ноші для транспортування пацієнта в сидячому положенні (максимальна вага пацієнта не менше 150 кг);
  • спінальна дошка з пристроєм для іммобілізації голови пацієнта при травмах хребта і шийних ділянок;
  • дефібрилятор-монітор з набором пристроїв, що стежать за процесами життєдіяльності організму пацієнта, з автономним джерелом електричного живлення та кардіостимулятором;
  • електрокардіограф з широким спектром функціоналу;
  • сумка невідкладної допомоги з запасом необхідних медикаментів і пристосувань для надання першої медичної допомоги потерпілому.

Даний санітарний автомобіль розроблений на базі авто моделі MAN TGE, оснащений дизельним силовим агрегатом потужністю 140 к.с. Повна маса машини – 3,5 т. Передній привід, колісна формула 4х2, механічна коробка передач. Даний автомобіль вперше в Україні переобладнали в машину швидкої медичної допомоги. Крім того, автомобіль обладнаний повним набором світлового і звукового сигнального оповіщення. Кабіна водія повністю ізольована від медичного відділення. Є система внутрішньої комунікації між водійською кабіною і медичним відсіком.

У медичному відсіку передбачено достатню кількість розеток для підключення оснастки:

  • 4 розетки (12 V);
  • 2 розетки (220 V).

Є передбачені нормативною документацією:

  • система кондиціювання;
  • вентиляційна система;
  • опалювальна система.

Меблі в медичному відсіку надійно закріплені на всіх елементах несучих рамних конструкцій автомобіля і має герметизовані стики, що запобігають протікання вологи і агресивних рідких продуктів (випадково пролитих медикаментів та іншого). Є освітлювальна система з підвищеною освітленістю в зоні розташування потерпілого та освітленістю необхідного рівня в усіх точках відсіку, що дозволяє зоровий контроль членів медичної бригади за працюючим обладнанням, станом пацієнта і медикаментозними засобами, які використовуються.

Автомобіль швидкої допомоги також оснащений кисневими балонами, встановленими в задній частині фургона і забезпеченими газопроводом, що підводить кисень до зони розташування пацієнта. Газопровід виготовлений в повній відповідності з вимогами чинної стандартно-нормативної документації.

Ми пропонуємо різні комплектації автомобілів швидкої допомоги на базі: MAN TGE, Ford Transit і Volkswagen Crafter, подивитися готові рішення ви можете в розділі автомобілі швидкої допомоги.

Відеоогляд машини швидкої допомоги, виконаної на базі MAN TGE.

Наверх