Автомобіль для аварійно-ремонтних робіт передано «КИЇВГАЗ».

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR» і є постачальником комерційних автомобілів, а також виробляє кузови для виконання різних завдань, успішно завершила виробництво спеціального автомобіля, який призначений для виконання аварійно-ремонтних робіт у Києві. Техніка, основу для якої було обрано шасі Ford Transit Double Cab, стала не першим екземпляром, що надійшла на службу міста, та отримала низку удосконалень.

Виробництво аварійно-ремонтного автомобіля, який виконуватиме функції з ремонту та обслуговування газових мереж такого великого міста як Київ, потребує особливого підходу та реалізації рішень, які роблять цю техніку ефективною. Тому переданий клієнту екземпляр спеціального транспорту не став винятком: окрім чіткого виконання замовлення, було враховано і всі особливі побажання клієнта. Але, крім чіткого дотримання специфікації та заявки, компанія завжди йде шляхом удосконалення, як процесу виробництва, так і застосування нових матеріалів та нових рішень у конструкції.

Нова одиниця спеціальної техніки, передана міській службі, ще на етапі обговорення проекту, мала дозволяти виконувати ремонти будь-якої складності та масштабів. При цьому сама по собі «база», якою стало шасі Ford Transit, задавала ряд обмежень, викликаних габаритними розмірами фургона. Але завдяки великому досвіду виробництва такого виду техніки компанії вдалося успішно впоратися із завданням, яке, здавалося б, не має рішення.

Відносно невеликий простір фургону поділено на кілька відсіків для транспортування обладнання, і завдяки такому підходу у фургоні передбачено місце для ацетиленового, кисневого та пропанового балонів, зварювального посту, генератора та інструментів. Щоб забезпечити необхідний рівень зносостійкості та практичності, у конструкції широко застосовані нержавіюча перфорована сталь та алюмокомпозит. У роботах, які пов’язані з необхідністю виконувати дії швидко, важлива роль відводиться ергономіці. Для цього в конструкції фургона передбачені поворотні механізми для горизонтального завантаження балонів та механізми підйому та опускання. Обмеженість кількості місця було вирішено максимальним використанням усіх можливих ресурсів. Так, під кузовом змонтований пенал для зберігання труб, сам фургон має люк для доступу в далеку частину пеналу, а один із внутрішніх відсіків у задній частині фургона виконує функцію шафи для одягу ремонтної бригади.

Наверх