Партію рефрижераторів на базі автомобілів MAN передано клієнту.

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR» і є постачальником комерційних автомобілів, а також виготовляє кузови для виконання різних завдань, успішно завершила роботу з виробництва партії рефрижераторів. Автомобілі, які поповнять парк одного з найбільших операторів ринку морепродуктів NORVEN, повністю готові та найближчим часом будуть залучені до перевезення вантажів, що потребують особливих температурних умов.

Виробництво рефрижераторних фургонів вимагає високого професіоналізму, індивідуального підходу до виконання кожного конкретного проекту, і звичайно ж, досвіду. Тому до техніки, яка повинна підтримувати довгий час, залежно від холодильного обладнання, температурний режим від -18°С до 0°С завжди висувають особливі вимоги. Завдяки високому рівню якості, який контролюється на кожному етапі виконання замовлення, клієнти, які отримують техніку під брендом polycar, можуть бути впевненими у правильності свого вибору.

Замовник виробництва партії з 9 одиниць рефрижераторних фургонів, аргументовано зупинив свій вибір шасі на марці MAN, лідируючому виробнику вантажних автомобілів. Постачальником шасі MAN виступив наш надійний партнер ТОВ «Укрростехно».

За бажанням замовника, партія забудована з використанням двох моделей авто різною вантажопідйомністю: MAN TGM 18.250 4×2 та MAN TGL 12.190 4×2, EURO 5. Вибрані шасі з різною монтажною довжиною дозволяють отримати, відповідно, автомобілі з фургонами різного об’єму, і в залежності від конкретного завдання, використовувати оптимальний за розміром кузов.

Автомобілі для регіональної дистрибуції обладнані спальним місцем та колісними дисками R22,5. Міська дистрибуція буде впізнавана автомобілями з компактними кабінами та колісними дисками R17,5. Всі авто обладнані автономним обігрівачем, кондиціонером. Обидві моделі мають оптимізовану витрату палива за рахунок двигуна із запасом потужності, використанням круїз-контролю та АКПП в авто для поїздок на далекі відстані.

Сама конструкція фургона змонтована на підрамнику, захищеному від корозії гарячою оцинковкою, тоді як сам фургон виконаний з сендвіч-панелей. При цьому надбудова безкаркасна, а зовні передбачено обрамлення анодованим алюмінієвим куточком. Завдяки панелям завтовшки до 100 мм, фургони, оснащені холодильним обладнанням, дозволяють чітко підтримувати необхідну температуру тривалий час. Зовнішня та внутрішня обшивка виконані з плоского, армованого ровінговою тканиною, склопластику з додатковим гелькоутовим покриттям.

Наверх