Компанія успішно освоює новий напрямок виробництва.

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR», виготовляє різні варіанти спеціальної техніки для різних сфер бізнесу, а також кузовів та надбудов під виконання різноманітних завдань, пропонує клієнтам нове рішення для оновлення існуючого автопарку. Тепер для замовників, які володіють автомобілями, технічний стан та характеристики яких дозволяють подальшу експлуатацію, але при цьому надбудови потребують оновлення, є нове рішення.

В умовах, коли бізнес лише починає відновлюватися, на перший план виходить стан автопарку, стан та склад техніки якого дозволяє відновити діяльність та заробляти. У таких умовах дуже важливими є можливість повернутися до роботи, але при цьому, не беручи значних коштів з обороту на закупівлю нової техніки. Тому, з урахуванням збільшених у рази запитів від клієнтів, яким досить просто замінити надбудову, експлуатація якої неможлива через знос, компанія знайшла можливість задовольнити попит.

«Рішення, яке дозволяє клієнту зберегти автомобіль, який ще пройде не один десяток тисяч кілометрів, при цьому не вимагатиме витрат на покупку нової спецтехніки, ми запропонували одному з лідерів у своїй галузі і отримали позитивну відповідь. Зараз, коли на рахунку кожна гривня дуже важливо знайти баланс, коли клієнту можна запропонувати оптимальний варіант», зазначили в прес-службі компанії.

Швидким, доступним і при цьому якісним способом виконання замовлення став демонтаж зношеної та виготовлення, та монтаж нової надбудови на шасі, яке знаходилося в експлуатації та стан якого дозволяє використовувати його надалі. Іншими словами, покупець, не вдаючись до значних інвестицій, власне, дав друге життя автомобілю. Клієнт залишився задоволений таким рішенням та кінцевим результатом.

Що ж до самої надбудови, то йдеться про односекційну цистерну об’ємом 8м3 яка передбачена для перевезення технічних рідин. З урахуванням специфіки речовин, що перевозяться, як матеріал, для виробництва був взят корозійностійкий матеріал – нержавіюча сталь товщиною 4 мм. Сама ж цистерна в конструкції отримала всі необхідні для такого типу кузовів опції, такі як горловина із заливним люком, донний клапан, пенал для рукавів та зливна труба. При виробництві враховано всі необхідні вимоги щодо безпеки та стандарти.

Наверх