Завершено виробництво ізотермічного фургона та здійснено передачу клієнту

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR», виготовляє різні варіанти спеціальної техніки для різних сфер бізнесу, а також кузовів та надбудов під виконання різноманітних завдань, завершила роботу з виробництва автомобіля з надбудовою у вигляді ізотермічного фургону. Автомобіль вже передано клієнту та використовується за призначенням в автопарку замовника.

Однією з найпоширеніших модифікацій автомобілів, що використовуються для перевезення вантажів, що потребують захисту від можливого впливу навколишнього середовища і при цьому, що потребують певних температурних умов, є ізотермічні фургони. Кузов, конструкція якого дозволяє зберігати температуру в процесі транспортування, діє за принципом термоса, забезпечуючи підтримку температури, необхідної для вантажу. При цьому однією з причин популярності саме цього кузова є відсутність холодильної камери, що робить його доступнішим, порівняно з рефрижератором. З іншого боку, ця перевага дає низку обмежень, які не дозволяють перевозити продукти з температурним режимом «нижчим за нуль».

Але так чи інакше зараз купити ізотермічний фургон у надійного партнера можна легко і без тривалого очікування. Щоб поповнити автопарк або ж зробити заміну автомобіля, що відслужив своє, досить просто розмістити замовлення і обговорити технічну специфікацію. Так як це було з виробництвом вже переданого клієнту вантажного автомобіля з надбудовою у вигляді ізотермічного фургона.

Вибір клієнта зупинився на шасі південнокорейського автовиробника, а саме Hyundai EX8. Основу було обрано невипадково, оскільки технічні характеристики та експлуатаційні можливості повною мірою відповідали вимогам замовника. Надбудова ж є платформою, у вигляді зварної конструкції зі сталевого профілю, обробленого методом гарячого цинкування і самого фургона. Каркас кузова виконаний із нержавіючої сталі, до якого кріпляться панелі завтовшки 50 мм. Термоізольована підлога покрита бакелітовою вологостійкою фанерою, що підвищує практичність та зносостійкість фургона. Все це дозволяє підтримувати температурний режим від 0 С до +12 С з відповідним холодильним обладнанням. Що стосується зовнішньої та внутрішньої обшивки панелі, то вона виконана з оцинкованого листа з полімерним покриттям.

Також у списку опцій, доступних клієнту в «базі»: пара LED-ліхтарів у стелі, внутрішня відбортовка з рифленого алюмінієвого листа, габаритні маркерні LED-ліхтарі, гумові відбійники на порталі дверей, висувні сходи і багато іншого.

Наверх