Завершено виробництво і здійснено передачу клієнту великої партії фургонів

Компанія “Спец-Ком-Сервіс”, яка майже півтора десятка років працює під брендом “POLYCAR” і займається виробництвом різноманітних автомобілів, які використовуються в різних сферах бізнесу і залучаються для вирішення різноманітних завдань, виконала велике замовлення клієнта, державної компанії-оператора поштового зв’язку, закінчивши виробництво і здійснивши передачу 44 промтоварних фургонів. При цьому, партнером-постачальником партії шасі Isuzu NQR 90M виступила надійна і перевірена компанія “Комтранскомплект“, що має не один рік досвіду в сфері поставок “бази” для реалізації різних проєктів.

Коли компанія має велику мережу відділень по всій території України, успіх надання якісних і доступних за вартістю поштово-логістичних і фінансових послуг визначається наявністю автопарку. Автопарку, розмір і якість якого зобов’язані відповідати потребам компанії. При цьому, не достатньо просто забезпечити доставку з пункту А в пункт Б, важливо забезпечити збереження відправлень і кореспонденції, щоб уникнути впливу навколишнього середовища. Оптимальним рішенням, яке дає змогу вирішувати завдання з логістики, при цьому гарантуючи належний рівень захисту, є промтоварні фургони.

Незважаючи на відносну простоту самого промтоварного фургона, дуже важливими є, як сама конструкція, так і підбір, і комбінація матеріалів, які повинні забезпечувати довговічність експлуатації та стійкість до зносу. Крім цього, коли йдеться про можливість заощадити час, необхідний для завантаження і розвантаження, гарним варіантом стає встановлення гідроборта від одного з провідних виробників подібної техніки. Усе це було враховано в процесі виробництва і в результаті клієнт отримав автомобілі, які оптимально відповідають завданням, які вирішує компанія. А оскільки це не перша партія, яку Укрпошта замовляє в Polycar, вибір був очевидний.

А стосовно самої надбудови, то стіни і дах фургона виконані з алюмінієвої композитної панелі з утеплювачем, передня і бічні стінки отримали армування. Для виробництва підлоги було використано бакелітову фанеру, стійку до зносу, а для надійного кріплення вантажів, що перевозяться, передбачено петлі. У конструкції дверей фургона передбачено низку особливостей, які забезпечують безпеку і збереження вантажів, таких як пристрій, що захищає від злому, запори і кронштейн для пломбування дверей. Відповідно до вимог, зазначених у специфікації, фургон забезпечує надійний захист вантажів від потрапляння вологи, тоді як низка конструктивних рішень дає змогу без проблем перевозити до 12 контейнерів розміром 950 на 720 мм за один рейс.

Наверх