Завершено виробництво та здійснено передачу партії різної спецтехніки

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже більше 10 років працює під брендом «POLYCAR» та виробляє різні варіанти спеціальної техніки для різних сфер бізнесу, а також кузовів та надбудов під виконання різноманітних завдань, нещодавно успішно завершила виконання замовлення для клієнта. На особливу увагу виробництво та передача саме цієї партії автомобілів заслуговує тому що, незважаючи на те, що у списку спеціальної техніки необхідної клієнту значилися різні модифікації, проект був зданий у строк і виконаний якісно.

Здатність компанії йти назустріч побажанням клієнтів, наявність відповідного ресурсу, досвіду, що дозволяє братися за виробничі замовлення різного профілю, завжди відіграють вирішальну роль. І справді, клієнту зручніше звернутися до виробника за принципом «єдиного вікна», коли досить просто обговорити технічну документацію, особливості комплектації, і що головне, знати, що незалежно від складності проекту партнер справиться з будь-яким завданням. Саме таким прикладом, а саме здатністю задовольнити потреби клієнта та передати вчасно партію із трьох різних автомобілів, можна вважати виконане замовлення.

«Робити техніку якогось одного профілю або призначення завжди простіше, тому що в тебе своєрідний конвеєр, де досить просто вчасно постачати універсальні комплектуючі, які встановлюються на універсальні платформи. Але, як тоді бути із запитами, коли клієнт потребує кількох одиниць техніки, що відрізняється за призначенням? Ми завжди адаптуємось і результатом стають вдячні і згодом постійні клієнти», зазначили в прес-службі компанії.

Якщо ж зупинитися докладніше на партії автомобілів, які вже передані клієнту та виконують роботу, то замовлення передбачало виробництво двох одиниць аварійно-відновлювальних машин та одного автомобіля з надбудовою у вигляді бортової тентованої платформи. Як основу замовник вибрав шасі автомобіля Renault Master L4 DC, який ідеально підходить за поєднанням габаритів і експлуатаційних характеристик для подібного роду автомобілів. І якщо з виробництвом найбільш поширеного типу автомобілів, такого як борт-тент, досить надійного каркаса і самого тенту, то у випадку аварійно-відновлювальних машин, проектувальники роблять практично неможливе. Коли досить компактні габарити вимагають чітких прорахунків та максимально раціонального використання корисного простору. Так як у даних авто різні завдання, відповідно їх внутрішнє компонування відрізняється і продумана в кожному випадку саме під певні фактори експлуатації.

Наверх