Нова автоцистерна виробництва polycar передана клієнту.
Дата публікації
6 Жовтня 2022Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка вже понад 10 років працює під брендом «POLYCAR» та виготовляє різні варіанти спеціальної техніки для різних сфер бізнесу, а також кузовів та надбудов під виконання різних завдань, завершила роботу над черговим проектом. Згідно з технічною специфікацією, клієнт розмістив замовлення на виробництво автоцистерни для перевезення та короткострокового зберігання питної води. Проект із виробництва спеціальних автомобілів із подібним кузовом став далеко не першим для компанії, що дозволяє гарантувати високий рівень якості.
У світлі того, що внаслідок військових дій дуже часто виникають проблеми з водопостачанням, через руйнування інфраструктури, таке рішення, як автоцистерна для перевезення питної води, дозволяє забезпечувати водою місця, куди централізоване постачання населенню неможливе. Крім цього, подібні автомобілі широко використовуються для забезпечення водою тих, хто стоїть на рубежах і де також відсутній водогін або він постраждав. Іншими словами, така техніка як автоцистерна завдяки можливості наповнення ємності своїм насосом і зливу самопливом або під тиском стає незамінною, коли йдеться про доставку води в пункт призначення з подальшим короткостроковим зберіганням.
Шасі спеціального автомобіля, який став основою, розрахований на монтаж цистерни ємністю 9 м3, а колісна формула дозволяє дістатися навіть у важкодоступні місця. Що ж до самої конструкції надбудови, то цистерна, що складається з трьох секцій, обладнана горловинами з люком-лазом, насосом з приводом, який за короткий проміжок часу (до 40 хв) дозволяє наповнити або спустошити цистерну, а також комунікаціями із запірною арматурою. Крім цього в списку обов’язкового обладнання фільтрувальні пристрої, роздатковий гребінець на 8 кранів діаметром 20 мм, пара роздавальних рукавів діаметром 80 мм і трубовідведення такого ж діаметра з лівого та правого боку.
З особливостей конструкції варто відзначити систему наповнення і зливу води, обладнану вихровим насосом, що самовсмоктує, з приводом від двигуна, що забезпечує його роботу при температурі від -20 до +40. Сама ж цистерна та трубопроводи виконані з нержавіючої сталі, тоді як у зовнішній обшивці використана вуглецева сталь з лакофарбовим покриттям для захисту від корозії. Також передбачено термоізоляцію цистерни.