Завершено виробництво великої партії аварійно-відновлювальних автомобілів

Компанія «Спец-Ком-Сервіс», яка майже півтора десятки років працює під брендом «POLYCAR» і займається виробництвом різних автомобілів, що використовуються у різних сферах бізнесу для вирішення різноманітних завдань, успішно завершила роботу над масштабним проектом виробництва великої партії техніки. Два десятки спеціальних автомобілів, які будуть використовуватися для обслуговування та ремонту тепломереж, передано клієнту і вже розпочали службу на об’єктах комунального господарства. Примітно, що цей проект, який був профінансований USAID, став черговим успішним прикладом співпраці (це не перший проект, виконаний у Polycar для USAID), що означає довіру партнерів, які відзначають високу якість та терміни реалізації.

В умовах, в яких живе Україна вже понад півтора року, зростає потреба у техніці, яка використовується для робіт з ремонту та поточного обслуговування комунікацій теплових мереж. При цьому до традиційних робіт додалася необхідність усунення аварій, що виникають внаслідок бойових дій. А з урахуванням того, що до настання холодів залишилося не так багато часу, ключовим завданням є можливість забезпечити комунальну сферу спеціальною технікою, яка здатна забезпечити доставку до місця виконання робіт, як бригади ремонтників, так і всього необхідного інвентарю.

Одним з оптимальних варіантів, що поєднує не тільки ціну та якість, але й при цьому дозволяє вдало розмістити надбудову для персоналу та технічного оснащення, є шасі вантажного автомобіля ISUZU NPR 75L. База завдяки своїм габаритним розмірам, а також технічним та експлуатаційним характеристикам ідеально підходить для використання в умовах міста, де аварійно-відновлювальний автомобіль використовується найчастіше. Також на користь саме цього варіанта шасі говорять колісна формула 4*2, економічний дизельний двигун екологічного стандарту Євро-5, який працює в парі з механічною коробкою перемикання передач та гарантією 5 років або 100 000 кілометрів пробігу.

Що стосується самого фургона, то він скомпонований так, що передбачає поділ на два відсіки, один з яких, по суті, пасажирський салон, призначений для транспортування бригади обслуговування, а також для відпочинку, тоді як другий відсік призначається для транспортування спеціалізованого обладнання та інструментів. Як і належить для такого типу техніки, завдяки раціональному використанню корисного простору та підходу до ергономіки, автомобіль готовий практично до всіх типів ситуацій, які можуть вимагати тепломережі, тоді як персонал забезпечений належним рівнем комфорту.

Відеоогляд аварійно-відновлювального автомобіля на базі Isuzu NPR75L.

Наверх