Про необгрунтовані звинувачення…

Можливо ми б й не давали відповідь на цей абсурдний випад, тому що хитку «адекватність» керівництва ПрАТ АвтоКрАЗ в українській «тусовці» автомобілевиробників всі давно знають і не звертають на це увагу. Проте безпідставними звинуваченнями була поставлена під сумнів наша ділова репутація, тому…

«ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» вступив в злочинну змову та поставив українським силовикам автомобілі з санкційними двигунами ЯМЗ», – таку заяву зробило неадекватне керівництво ПрАТ АвтоКрАЗ, що за кілька років, в умовах війни та гострої нехватки техніки у військах, примудрилися обанкротити та пустити по світу виробництво державного значення.

Але давайте по порядку:

ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» у 2019 в умовах відкритої конкуренції, за результатами аукціону, стало переможцем торгів ID прозорро UA-2019-06-21-002308-a. Наша компанія взяла на себе та виконала зобов’язання з постачання Автомобілів підвищеної прохідності СКС-MZ5316-01БП на шасі МАЗ 5316F5 для потреб Національної гвардії України.

Так ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» компанія, що займається кузовобудуванням, придбала шасі автомобілів підвищеної прохідності МАЗ 5316F5 з двигунами ЯМЗ. Придбала на території України, розмитнені та такі, що пройшли усю процедуру митного очищення, сплати податків та зборів, а також сертифікацію. Жодних питань стосовно санкцій на жодному етапі, в тому числі і військовому прийманні – не було, власне як і не було якоїсь таємниці по моделі і марці базового шасі, а відповідно і комплектуючих. Ось тут питання – як ці, ідентичні за параметрами, авто (МАЗ) незважаючи на значну кількість додаткових витрат (податків, логістичних та митних витрат і тд.) виявилися дешевшими за аналогічні вироби КрАЗа? До речі, перший контракт ми виконували без жодної попередньої оплати. Тобто за свої кошти, з валютними ризиками і усім іншим.

Чому перший контракт? Тому що їх було два. Так НГУ на зекономлені кошти проводила ідентичний тендер, котрий виграв … ПрАТ АвтоКрАЗ (ось UA-2019-10-17-000525-a).

А, тепер про цинізм кременчуцького консервного виробника ПрАТ АвтоКрАЗ:

Після аналізу документів переможця (ПрАТ АвтоКрАЗ ) пропозиція була одноголосно відхилена тендерним комітетом військової частини 3078 Національної гвардії України. Чому? Тому, що ПрАТ АвтоКрАЗ в процедурі банкрутства та по ньому відкрита маса судових справ в додаток до колосальної заборгованості перед бюджетом України. Тієї України, котру вони так яро боронять в своїй фейсбучній писанині.

Компанія, котра не платить податки, має мільярдні заборгованості перед бюджетом (про що сама пише в тендерній документації), хоче отримати бюджетні кошти як попередню оплату і котрі відразу підуть в погашення податкового боргу ПрАТ АвтоКрАЗ, або на покриття боргів згідно з рішеннями компетентних органів.

Алгоритм дій повністю зрозумілий. Національна гвардія України без грошей та без авто, хлопці військові далі їздять на тому що є (а є мало, дуже). ПрАТ АвтоКрАЗ гасить борги перед одними і відразу збільшує їх перед іншими. Тендерний комітет ВЧ3078 сідає до в’язниці, бо Закон України прямо зобов’язує відхиляти пропозиції якщо є борги перед бюджетом, а тут 22,6 мільйона гривень пішло б як вода в пісок.

Давайте будемо чесні перед собою, можна писати багато, корупція, змова і тд. і тп. про кожен з Державних тендерів, але тоді хоч докази потрібно давати, бо якось виходить зовсім по-совєцкі. В цивілізованих країнах за такі безпідставні звинувачення та шкоду діловій репутації можна «схуднути» на круглу суму у суді. Ми цивілізована країна? Так. Тому суд у всьому розбереться.

До речі, на фото красені з першої партії…

Наверх