Партія вахтовок, виконаних під замовлення на базі МАЗ 4371N2.

Зрозуміло, що перевезення представників силових відомств, що беруть участь в проведенні спеціальних операцій, повинна проводитися спеціальними транспортними засобами. Вахтовка – це характерний представник цього різновиду транспорту, який використовується для цих цілей.

Розроблено цей технічний засіб виробничою компанією Polycar для потреб різних силових відомств. Являє собою вахтовий автобус, встановлений на вантажне шасі, місткістю 26 пасажирських місць і обладнаний рядом спеціалізованих видів оснастки.

Виробництво вахтовок даного типу здійснюється на базі вантажного автомобіля МАЗ, обладнаного дизельним двигуном потужністю 130 к.с., вантажопідйомністю не менше 5,450 т. З колісною базою 4,1 м і колісною формулою 4х2.

На шасі даного автомобіля встановлюється кузов-фургон, призначений для розміщення в ньому підрозділів, що перевозяться. Крім зручних пасажирських сидінь, попарно встановлених уздовж стін фургона з центральним проходом, транспортний засіб оснащується:

  • кліматичним устаткуванням, що складається з опалювальної системи та системи кондиціонування повітря всередині кузова-фургона;
  • робочим місцем з відкидним столом в передній частині фургона перед першими сидіннями. Даний стіл призначений для розміщення комп’ютера або іншої аналогічної техніки (ноутбук та ін.). Є розетка для їх підключення;
  • монітором, закріпленим в передній частині фургона, з функцією демонстрації аудіовізуальної інформації для перевезеного екіпажу. У фургоні також встановлені 4 аудиоколонки;
  • сигнально-переговорним пристроєм для зв’язку з кабіною водія;
  • двома аварійно-вентиляційними люками, передбаченими в конструкції даху фургона;
  • полками і відсіками для перевезення різних спецзасобів та інших видів екіпіровки;
  • відсік для додаткового обладнання в задній частині кузова.

Вахтовка МАЗ також має троє дверей орного типу. При цьому в передній частині фургона встановлюється одиночна дверьдля входу в пасажирський відсік. А в задній частині кузова-фургона є великі подвійні двері для доступу до вантажного відсіку. Даний відсік включає ніші для додаткового обладнання з кріпленнями, які дозволяють жорстко зафіксувати обладнання при транспортуванні.

У вікна даного транспортного засобу встановлюються тоновані стекла з показниками прозорості на рівні 50%, і передбачена решітчаста обробка з металевої дротяної сітки.

Стінки фургона виготовляються з сендвіч-панелей з металевою листової обшивкою і еструдірованний пінополістирольним внутрішнім наповнювачем. Що гарантує особовому складу комфортні транспортні умови в фургоні з підвищеними термоизолирующими і звукоподавляющімі характеристиками. Крім того, зручності додають вже згадана кліматична техніка (опалювальний пристрій для холодної пори року і система кондиціонування для жарких місяців) і м’які зручні сидіння з функцією регулювання кута нахилу і підлокітниками.

Для забезпечення максимальної тривалості ефективної експлуатації транспортний засіб оброблено матеріалами з відмінними показниками по частині корозійної стійкості (алюмінієвий лист, оцинковані сталеві листи). Вахтовий автобус оснащений габаритними і проблисковими-сигнальними вогнями, поставляється в комплекті з набором інструменту, буксирним пристроєм та іншими елементами необхідного оснащення.

Наверх